στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • Έχεις διαλέξει σωστό γυμναστή;

    Έχεις διαλέξει σωστό γυμναστή;

    Ποια είναι τα πράγματα που πρέπει να προσέχεις για να κάνεις σωστή επιλογή; Ο Personal Trainer εξηγεί τι θα πρέπει να κοιτάς!
    Η πρόσληψη επαγγελματία γυμναστή απαιτεί μεγάλη εμπιστοσύνη, αφού συνήθως πρέπει να αγοράσεις αρκετές συνεδρίες έπειτα από μία μόνο δοκιμή. Πώς θα καταλάβεις, λοιπόν, αν δεν έχεις κάνει και την καλύτερη επένδυση;  O Λευτέρης Καβούκης, personal trainer, σου επισημαίνει λεπτομέρειες και συμπεριφορές που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις ότι κάτι δεν πάει καλά.

    Ξεκινάς αμέσως την άσκηση 
    Ένας γυμναστής πρέπει να κάνει μια προσωπική αξιολόγηση για να καθορίσει τους στόχους και τα όρια σου αλλά και το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης. «Στην πρώτη συνεδρία θα πρέπει να απαντήσεις σε ερωτήσεις για την εμπειρία σου με την άσκηση και την υγεία σου και να κάνεις τεστ, όπως περπάτημα στο διάδρομο και καθίσματα, πριν αρχίσεις να ιδρώνεις κανονικά» λέει ο ειδικός. Αν παραλείψει αυτά τα βήματα, είναι αδύνατο να σχεδιάσει ένα ασφαλές και αποτελεσματικό πρόγραμμα για σένα.

    Τα μηνύματα στο κινητό του έχουν προτεραιότητα
    «Όπως με τους δικηγόρους ή τους γιατρούς, πληρώνεις για το χρόνο αυτού του επαγγελματία και, άρα, θα πρέπει να είναι απολύτως επικεντρωμένος σ’ εσένα» τονίζει ο Λευτέρης Καβούκης. Αν δε σου δίνει προσοχή, τότε δεν παρακολουθεί τη στάση σου, το ρυθμό σου ή το επίπεδο της κούρασής σου, πράγμα που μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό.

    Απλώνει τα χέρια του περισσότερο απ’ όσο πρέπει 
    «Η σωματική επαφή είναι απαραίτητη, αλλά οι περισσότεροι γυμναστές ρωτούν αν μπορούν να σε αγγίξουν πριν το κάνουν» σημειώνει ο ειδικός. Μήπως το άγγιγμά του, αντί να γίνεται για να διορθώνεται η στάση σου, σε τρομάζει;

    Φεύγεις από το γυμναστήριο με μια δίαιτα
    Είναι αποδεκτό οι προπονητές να δίνουν γενικές διατροφικές συμβουλές, όπως πόσες θερμίδες είναι καλό να καταναλώνεις ή ποια τροφή είναι καλή πηγή βιταμίνης C. Όμως, αν δεν έχει πτυχίο διαιτολόγου, δεν έχει ούτε τις γνώσεις ούτε την εμπειρία για να σχεδιάσει ένα εξατομικευμένο διατροφικό πρόγραμμα.

    Σου κάνει διάγνωση για τον τραυματισμό σου 
    Αυτό είναι καλύτερα να το κάνει γιατρός. Αν τραυματιστείς, είτε την ώρα της άσκησης είτε εκτός, ο γυμναστής θα πρέπει να σου ζητήσει να σταματήσεις την άσκηση μέχρι να πάρεις το «ΟΚ» από το γιατρό σου.

    Η προπόνησή σου δεν αλλάζει ποτέ 
    Κάθε πρόγραμμα πρέπει να έχει παραλλαγές. Ο γυμναστής θα πρέπει να φτιάξει ένα πρόγραμμα που να αυξάνει σταδιακά τη δυσκολία και να το προσαρμόζει ανάλογα με τις περιστάσεις, όπως όταν πονάς πολύ για να κάνεις μια συγκεκριμένη άσκηση, όταν έχεις κολλήσει και δε βλέπεις κάποια αλλαγή ή όταν έχεις αρχίσει να βαριέσαι.

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης