στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • Βιταμίνες πολύ σημαντικές για τον οργανισμό και αδυνάτισμα

    Βιταμίνες πολύ σημαντικές για τον οργανισμό και αδυνάτισμα

     Βιταμίνες! Είναι πολύ σημαντικές για τον οργανισμό και… ΑΔΥΝΑΤΙΖΟΥΝ

    Υπάρχουν κάποιες από τις Α, Β, C κτλ που να συμβάλουν και στο αδυνάτισμα; Και πως;
    – Ποιες βιταμίνες βοηθούν την προσπάθειά σου να αδυνατίσεις;
    – Σε ποια τρόφιμα θα τις βρεις
    – Πόσο συχνά πρέπει να τις λαμβάνεις την ημέρα;
    Η βιταμίνη C, θα προστατεύσει το ανοσοποιητικό σύστημα του διαιτωμένου και θα ενισχυσει την παραγωγη οξυγονου, με θετικο αποτελεσμα την αυξηση του μεταβολισμου. Θα την βρει αν καταναλώσει πορτοκάλια, ακτινιδια, ντομάτες.
    Η βιταμίνη Β1, θα προστατεύσει την νοητική ανάπτυξη του, μειώνοντας ταυτόχρονα ενδεχόμενες κρίσεις νευρικότητας ή μελαγχολίας. Θα βοηθησει τον οργανισμο στο να μπορεσει να αξιοποιησει ταχεως τα θρεπτικα συστατικα του καθε τροφιμου.
    Η βιταμίνη Β2, θα του προσφέρει ενέργεια, αφομοιωνοντας στο επακρον τα μακροθρεπτικα και μικροθρεπτικα.
    Η βιταμίνη Β6, θα προσφέρει σωματική ανάπτυξη και προστασία του μυϊκόύ ιστού του. Επισης, φαίνεται να καταπραΰνει τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου, ενώ βοηθαει τον οργανισμό να παράγει περισσότερη ενέργεια από τα τρόφιμα. Τις συγκεκριμένες 3βιταμίνες, θα τις βρει στα δημητριακά, στο κρέας, στα λαχανικά, στα φρούτα και στα όσπρια.
    Η βιταμίνη Β5, διευκολύνει την πέψη και αφομοίωση των υδατανθράκων, δίχως να αποθηκεύονται και κατ’ επέκταση να μετατρέπονται σε τριγλυκερίδια και έπειτα σε λίπος. – Έχει αντιοξειδωτική δράση, διουρητική, αντιδιαρροϊκη και ηρεμιστική, αυτή η τελευταία ιδιότητα του το καθιστά εξαιρετικό φρούτο για το βράδυ. Θα την βρουμε σε ικανοποιητικη ποσοτητα στο μηλο.
    Η βιταμίνη Β 9 ή αλλιώς το φολικό οξύ, το οποίο ανήκει στο σύμπλεγμα των βιταμινών Β, είναι απαραίτητο για ορισμένες λειτουργίες του οργανισμού, όπως ο μεταβολισμών των σακχάρων. Οι πάσχοντες από ανεπάρκεια φολικού οξέος αναπτύσσουν έντονο αίσθημα κόπωσης.Στόχος σας πρέπει να είναι η πρόσληψη από τα τρόφιμα 200 mcg (μικρογραμμάρια) φολικού οξέος την ημέρα (400 mcg αν είστε γυναίκα και προσπαθείτε να μείνετε έγκυος).Τα απαρραιτητα λιπαρα οξεα, Ω3 και Ω6,θα βοηθήσουν τον καθε διαιτώμενο στην σωματική και νοητική ανάπτυξη. Θα τα βρει, εάν καταναλώσει σε μικρή ποσότητα ξηρούς καρπούς και λιπαρά ψάρια.

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης