στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • Για να μην πάρετε κιλά στις διακοπές σας………………

    Για να μην πάρετε κιλά στις διακοπές σας………………

    Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού, με τη θερμοκρασία να χτυπά «κόκκινο» και τις καλοκαιρινές διακοπές προ των πυλών.
    Έχετε ήδη προγραμματίσει την καλοκαιρινή σας άδεια και ετοιμαζόσαστε να σαλπάρετε για κάποιο ελληνικό νησί του Ιονίου ή του Αιγαίου.
    Είναι κοινό μυστικό, ωστόσο, ότι οι περισσότεροι παραθεριστές παίρνουν μερικά περιττά κιλά κατά τη διάρκεια των θερινών διακοπών, αφού όλο και σε κάποια «διατροφική» ατασθαλία θα υποπέσουν λόγω της γενικότερης ατμόσφαιρας χαλάρωσης που επικρατεί το καλοκαίρι.
    Εύλογα θα υποθέσετε, λοιπόν, ότι τα ξέφρενα καλοκαιρινά πάρτυ και οι «ακαταμάχητες» ταβέρνες στις οποίες κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί, θα κάνουν την πρόσληψη βάρους να μοιάζει κατά κάποιο τρόπο αναπόφευκτη, έτσι δεν είναι; Όχι απαραιτήτως!

    Έχουμε σχεδιάσει μία στρατηγική «επιβίωσης» ώστε να κρατήσετε ασφαλείς αποστάσεις από τα κιλά που απειλούν να γίνουν μόνιμος «κάτοικος» των γοφών σας κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών σας διακοπών.
    Αυτή η στρατηγική είναι μεν πολύ απλή, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι τρέφουμε την προσδοκία πως θα έχετε τον ελεύθερο χρόνο να καταγράφετε τις θερμίδες σας ή να καταναλώνετε κάθε γεύμα στο σπίτι ή το ξενοδοχείο όπου διαμένετε όταν πραγματοποιείτε τις διακοπές σας. Γι’ αυτό το λόγο θα είμαστε ρεαλιστές…

    Ο «χρυσός κανόνας» για να αποφύγετε τα περιττά κιλά που πιθανώς να πάρετε στις διακοπές σας: Περάστε τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες τρώγοντας σαν «άνθρωπος των σπηλαίων», με δύο ημερήσιες εξαιρέσεις.

    Ιδού ο λόγος: Τα κιλά των διακοπών είναι απόρροια της κατανάλωσης υπερβολικής ποσότητας τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε υδρογονάνθρακες και απλά σάκχαρα.

    Έχετε τη δυνατότητα να αποφύγετε όλα αυτά ακολουθώντας πιστά ένα διατροφικό πλάνο που δημιουργήθηκε από τους προϊστορικούς προγόνους μας, ενώ ταυτόχρονα διατηρείτε το κλίμα ευχάριστο επιτρέποντας δύο μικρές ημερήσιες εξαιρέσεις.

    Ορίστε τι θα μπορούσατε να φάτε…

    Όσο το δυνατόν περισσότερα φρέσκα και πλούσια σε φυτικές ίνες λαχανικά θέλετε

    • Γεμίστε τη διατροφή σας με σαλάτες
    • Απολαύστε συνοδευτικά πιάτα λαχανικών
    • Αποφύγετε αμυλούχα λαχανικά όπως οι πατάτες ή το καλαμπόκι

    Πολύ άπαχο και πρωτεϊνούχο κρέας και αυγά

    • Μείνετε πιστοί στο κρέας που έχει ψηθεί στο φούρνο ή στα κάρβουνα
    • Αποφύγετε το τηγανιτό κρέας και τα αυγά

    Φρούτα, ξηροί καρποί με μέτρο

    • Φρέσκα φρούτα για ένα πεντανόστιμο επιδόρπιο
    • Μία χούφτα από ξηρούς καρπούς για ένα σνακ
    • Μην καταναλώνετε φρούτα ή ξηρούς καρπούς με προστιθέμενη ζάχαρη

    Έπειτα απολαύστε 2 μικρές εξαιρέσεις

    • Ψωμί ή προϊόν σίτου: Όχι παραπάνω από το μέγεθος του χεριού σας
    • Αμυλούχα λαχανικά: Μισή κούπα
    • Αρτοσκευάσματα: Πρέπει να χωράνε στην παλάμη του χεριού σας
    • Γλυκίσματα ή γλυκά: Όσο μικρότερο, τόσο το καλύτερο
    • Ποτά διακοπών: Περίπου 225 γραμμάρια

    Αυτό το διατροφικό πλάνο αποδίδει επειδή επιτρέπει στον εαυτό σας να απολαμβάνει δύο εξαιρέσεις καθημερινά. Το γεγονός αυτό σας ενθαρρύνει να επιλέγετε το «παράνομο» γεύμα των καλοκαιρινών διακοπών που πραγματικά λατρεύετε, αντίθετα με το αίσθημα του να είστε υποχρεωμένοι να καταναλώνετε τα πάντα κατά τρόπο «διαφανή».

    Όταν αποφασίσετε να επισκεφτείτε το επόμενο γραφικό ταβερνάκι ή σας καλέσουν σε κάποιο δείπνο, να αισθανθείτε αυτοπεποίθηση γνωρίζοντας ότι έχετε στη διάθεσή σας ένα «πλάνο παιχνιδιού». Παραμείνετε πιστοί στις σαλάτες, τα λαχανικά και τα κρέατα σε πρώτη φάση, και στη συνέχεια επιλέξτε τις δύο μικρές σας εξαιρέσεις και απολαύστε τες.

     

    http://myoxygen.gr

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης