στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • Γράμμωση κοιλιακών: Πράγματα που ίσως να μην γνωρίζετε…

    «Κάνω εκατοντάδες επαναλήψεις αλλά δεν βλέπω φως…»

    Και ούτε πρόκειται να δείς στο ορατό μέλλον. Οι επαναλήψεις σε ροκανίσματα – πολύ ευφάνταστος όρος! – και κάθε είδους διπλώσεις είναι η…
    χειρότερη επένδυση σε ότι αφορά τη γράμμωση των κοιλιακών.

    Τι έχουμε πει για τη μυϊκή γράμμωση;

    1) Ότι είναι θέμα ποσοστού λίπους δηλαδή σωματικής σύνθεσης.

    2)Αν δεν φθάσετε σε ένα ποσοστό λίπους κάτω από 12% – μιλάω για άνδρες – δεν πρόκειται να δείτε τους κοιλιακούς σας που να χτυπιέστε σαν χταπόδια!


    3)Επίσης ότι δεν νοείται τοπική/στοχευμένη γράμμωση.


    4)Οι κοιλιακοί έχουν να κάνουν με τη καθαρή διατροφή παραπάνω από κάθε άλλη παράμετρο.


    5)Από πλευράς άσκησης τα βάρη παίζουν το ρόλο τους αλλά βασιλιάς είναι η αερόβια που μπορεί να βοηθήσει να κάψουμε μεγάλες ποσότητες λίπους.


    6)Με ροκανίσματα και διπλώσεις σταματήστε να ασχολείσθε γιατί χάνετε πολύτιμο χρόνο.


    Οι καλύτερες ασκήσεις για τους κοιλιακούς είναι:

    – τα σπριντ και κατ” επέκταση η διαλειμματική άσκηση

    – τα πουσάπς/push ups και άλλες ασκήσεις με το ίδιο σωματικό μας βάρος

    – εξαιρετικές είναι οι ασκήσεις του μέσου κορμού όπως η επί τόπου αναρρίχηση- δεν πρέπει να λείπει από το πρόγραμμά σας – οι προβολές Spiderman κλπ.

    – η μεταβολική προπόνηση με βάρη

    – το γρήγορο ανεβοκατάβασμα σκάλας κλπ.

    Τα σύντομα ,εντατικά ,λειτουργικά προγράμματα που συνιστώ σε συνδυασμό με μια 90% καθαρή διατροφή θα σας δώσουν μια συμπαθητική γράμμωση.

    Αν θέλετε κοιλιακούς φέτες έχετε υπόψη τα εξής.

    – θα πρέπει να κάνετε πολύ στερημένη ζωή,σχεδόν μοναστική
    – θα έχετε ένα στεγνό, ρουφηγμένο πρόσωπο, κάτι σαν σε πίνακα του Θεοτοκόπουλου.

    Αξίξει τον κόπο;


    Χρήστος Στρογγύλης


    πηγή: www.endiaferonta.com

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης