στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • 21Ιούλ
    0 Σχόλια
    Γυμναστική για όλες τις ηλικίες

    Γυμναστική για όλες τις ηλικίες

    Ηλικία Τι συμβαίνει στον οργανισμό Κατάλληλη άσκηση Συχνότητα άσκησης
    18-30 Ο μεταβολισμός βρίσκεται στην καλύτερη του φάση! Η μυϊκή μάζα και τα οστά είναι στο υψηλότερο επίπεδο, διότι υπάρχει ισορροπία μεταξύ οστεοσύνθεσης και οστεοκαταστροφής. Είναι η καταλληλότερη ηλικία για τη δημιουργία του σωστού σωματότυπου. Αεροβική άσκηση (έντονο περπάτημα, τρέξιμο, κολύμπι, ποδηλασία) : γράμμωση σώματος και καλή λειτουργία καρδιάς και πνευμόνων. Συνδυάστε την με ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης (βάρη) και ευλυγισίας (γιόγκα, πιλάτες). Αεροβική άσκηση :3 φορές την εβδομάδααπό μισή ώρα.Ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης και ευλυγισίας: 2 φορές από μισή ώρα.
    30 – 40 Ο οργανισμός αρχίζει να «τεμπελιάζει» και αποθηκεύεται όλο και περισσότερο λίπος στο σώμα μας. Μειώνεται ο μεταβολισμός και σταδιακά φθείρονται οι μύες και τα οστά. Μυϊκή ενδυνάμωση με αεροβική άσκηση : διατήρηση σωματικού βάρους και αύξηση πυκνότητας και δύναμης οστών. Άσκηση με αντίσταση (βάρη, λάστιχα):μείωση ρυθμού απώλειας ασβεστίου. 3 με 5 φορές την εβδομάδα μισάωρης αεροβικής άσκησης με συνδυασμό ασκήσεων μυϊκής ενδυνάμωσης.
    40 – 50 Μειώνονται τα υγρά του σώματος καθώς και του αρθρικού υγρού με αποτέλεσμα να προκαλούνται οστεοαρθρίτιδες. Μειώνεται το ύψος από 2 ως 5 πόντους και αυξάνεται η πιθανότητα τραυματισμών. Με τη γυμναστική είμαστε λιγότερο επιρρεπείς σε πτώσεις, πιο ευκίνητοι και μειώνουμε τον κίνδυνο ασθενειών, όπως είναι ο καρκίνος και ο διαβήτης. Ήπια σωματική δραστηριότητα (κολύμπι, περπάτημα). Στρέτσινγκ : για τις δύσκαμπτες αρθρώσεις. 2 φορές την εβδομάδααπό μισή ώρα.
    50 – 60 Χάνεται μεγάλο μέρος του μυϊκού ιστού που αντικαθίσταται από λίπος και επιδεινώνεται η κατάσταση των μυών και των οστών. Οι γυναίκες αποκτούν σώμα σε σχήμα «μήλου» και οι άνδρες χάνουν μυϊκή δύναμη. Ήπια αεροβική άσκηση (περπάτημα, κολύμπι). Ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης. 2-3 φορές την εβδομάδααπό μισή ώρα.
    60+ Μειώνεται το αρθρικό υγρό, με αποτέλεσμα οστεοαρθρίτιδες και εκφυλιστικές αρθροπάθειες. Ήπια σωματική δραστηριότητα (κολύμπι, βάδην σε ρυθμό παρέλασης). Στρέτσινγκ και μυϊκή τόνωση για τους πόνους των αρθρώσεων. Τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα από μισή ώρα.

    http://www.enmesodiatrofis.gr/

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης