στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • Δεν χανεις βάρος? 10 μυστικά λιποδυάλισης

    1. Δεν αγαπάς τον εαυτό σου

    Ξέρω. Σε πόνεσα. Αυτή είναι όμως η πικρή αλήθεια. Είσαι άτομο που αμελείς συστηματικά την υγεία σου χρησιμοποιώντας «αστεία» άλλοθι όπως:

    • τώραααα… πάει… μεγάλωσα
    • έχω οικογένεια
    • δεν προλαβαίνω. Έχω δουλειές…
    • δεν έχω ελεύθερο χρόνο
    • δεν έχω χρήματα
    Για να πετύχεις σε οποιονδήποτε τομέα της ζωής σου θα πρέπει να έχεις ισχυρή θέληση, πίστη και κυρίως δράση. Η εξωτερική, αισθητική εικόνα σου θα σου τονώσει την αυτοπεποίθηση και θα σου δώσει το εισιτήριο για μια ποιοτικότερη ζωή γεμάτη υγεία και ευκαιρίες.

    2. Κάνεις συνεχώς δίαιτες

    Είσαι και εσύ ένα ακόμη θύμα του καλοστημένου συστήματος που πλουτίζει σε βάρος σου. Ακολουθείς οποιαδήποτε δίαιτα της μόδας λανσάρεται κάθε χρόνο σε διάφορα περιοδικά. Τηρείς με ευλάβεια τις στερητικές δίαιτες των «γκουρού» διαιτολόγων και διατροφολόγων. Καταπίνεις χάπια λιποτροπικά και πασαλείφεσαι με φύκια και λιποδιαλυτικές κρέμες.
    Μάθε όμως τούτο: 26.000 δίαιτες έχουν αποτύχει τα τελευταία 50 χρόνια. Γιατί όχι και οι επόμενες;
    Στατιστικά του χώρου δείχνουν ότι το 97% όσων εφαρμόζουν κάποια δίαιτα, ξαναπαίρνουν τα κιλά μέσα σε 6 μήνες το πολύ. Αυτή τη φορά όμως η κυτταρίτιδα και το λίπος αυξάνει καθώς ο μεταβολισμός έχει γίνει πιο αργός από τις δίαιτες «γιο – γιο».
    Η λύση απλή και διαχρονική. Μάθε να τρως σωστά κάνοντας την ποιοτική διατροφή σου, τρόπο ζωής.

    3.Καταναλώνεις περισσότερες θερμίδες απ’ ότι ξοδεύεις

    Οι θερμίδες είναι θερμίδες. Έτσι αυτό που μετράει στο τέλος της ημέρας, είναι το συνολικό άθροισμα των θερμίδων που έχεις προσλάβει. Δεν έχει σημασία μόνο το τι τρως, αλλά και το πόσο και το πότε τρως. Για να είσαι σίγουρος ότι βαδίζεις σωστά, να ελέγχεις συχνά το βάρος σου. Εάν κάθε εβδομάδα το βάρος σου αυξάνει σημαίνει ότι παραέφαγες. Εάν έχασες βάρος, σημαίνει ότι υποσιτίζεσαι.
    Για να χάνεις βάρος σταθερά και με ασφάλεια τήρησε τους παρακάτω 3 βασικούς κανόνες:
    • Τρώγε μόνο όταν πεινάς
    • Γευμάτισε μόνο 2 – 3 φορές την ημέρα
    • Κάνε αερόβια ή αναερόβια άσκηση 3 – 5 φορές την εβδομάδα

    4. Καταναλώνεις πάρα πολλούς υδατάνθρακες

    Αυτό πρέπει να σου είναι αρκετά ξεκάθαρο καθώς παρατηρείς τους συνανθρώπους σου υπέρβαρους ή παχύσαρκους να περιφέρονται με χλωμά πρόσωπα και ξεχειλωμένα κορμιά. Πεσμένοι γλουτοί, κρεμασμένα στήθη, πρησμένα πρόσωπα – άκρα και τεράστια στομάχια να στρίβουν πριν από τους ιδιοκτήτες στις γωνίες.
    Η αιτία; Ραφιναρισμένοι, επεξεργασμένοι και λευκασμένοι σύνθετοι υδατάνθρακες. Μακαρόνια, πίτσες, πίτες, σφολιατοειδή, άσπρο ρύζι, τηγανιτές πατάτες, άσπρο ψωμί και άλλες αηδίες που τις αποκαλείς «τροφές».
    Οι μόνοι υδατάνθρακες που χρειάζεσαι για να είσαι fit είναι αυτοί που βρίσκονται στα φρούτα, στα λαχανικά, στα όσπρια και στα δημητριακά ολικής αλέσεως χωρίς γλουτένη (κινόα, άγριο ρύζι, κεχρί, φαγόπυρο)

    5. Τρως αργά το βράδυ

    Εάν είσαι αθλητής, τότε κανένα πρόβλημα. Εάν είσαι αθλούμενος τότε κανένα πρόβλημα. Αλλά μάλλον δεν είσαι κανένα από τα δύο.
    Σωστά; Αλλιώς δεν θα είχες πρόβλημα βάρους.
    Είναι απαράδεκτο για την υγεία σου και για την εμφάνιση σου να καταναλώνεις το πιο θερμιδογόνο γεύμα σου αργά το βράδυ.
    Και αυτό για 3 λόγους:
    • Το βράδυ ο μεταβολισμός σου επιβραδύνεται
    • Το βράδυ δεν υπάρχει κατανάλωση θερμίδων (δραστηριότητα)
    • Το βράδυ η πέψη είναι ατελής λόγω του επερχόμενου νυχτερινού ύπνου.

    6. Τρως πολλούς ξηρούς καρπούς

    Επειδή μια τροφή είναι υγιεινή δε σημαίνει ότι μπορείς να την καταναλώνεις ασύστολά. 100γραμ. ξηροί καρποί αποδίδουν περίπου 600 θερμίδες. Και είμαι σίγουρος ότι δεν είναι η μοναδική σου πηγή πρόσληψης λιπαρών σε ημερήσια βάση. Εάν συνυπολογίσεις και το ελαιόλαδο το οποίο προσθέτεις γενναιόδωρα στις σαλάτες σου, καθώς και τα κορεσμένα λιπαρά που υπάρχουν στα αυγά, στις σάρκες και κυρίως στην αγαπημένη σου φέτα, καταλήγουμε σε μια πολύ πλούσια διατροφή σε λιπαρά όπου το κύριο πλέον μέρος των ημερήσιων θερμίδων σου (50% – 70%) προέρχεται από λίπη. Και πρέπει να γνωρίζεις ότι τα λιπαρά αποδίδουν 9 θερμίδες ανά γραμμάριο. Δηλαδή διπλάσιες θερμίδες από τις πρωτεΐνες και τους υδατάνθρακες. Κατάλαβες τώρα;

    7. Έχεις άγχος και στρες

    Όταν το σώμα σου βρίσκεται σε μια κατάσταση μόνιμης ανησυχίας, κρίσης πανικού ή φόβου, τότε τα επινεφρίδια παράγουν τις ορμόνες του στρες. Η κορτιζόλη και η αδρεναλίνη είναι οι ορμόνες που ευθύνονται εν μέρει για τη συσσώρευση του λίπους με τη μορφή τριγλυκεριδίων και χοληστερόλης στο αίμα και κατόπιν στα λιποκύτταρα. Όσο συνεχίζεις να είσαι τσατήλας, ανυπόμονος, νευρικός και φωνακλάς, ξέχνα τη λιποδιάλυση. Ότι και να κάνεις στο γυμναστήριο και στην κουζίνα σου, θα έχει ελάχιστα αποτελέσματα.

    8. Δε γυμνάζεσαι

    Αυτό είναι το μεγαλύτερο αίτιο της αποτυχίας στον έλεγχο του βάρους. Ενώ όλοι σας είστε έτοιμοι να κάνετε δίαιτα, μόλις ακούσετε για άσκηση, την «κάνετε με ελαφριά πηδηματάκια». Με τις δίαιτες δε χάνεις λίπος, αλλά μόνο νερό και μυς. Το λίπος χάνετε μόνο με τη σωστή άσκηση σε συστηματική βάση. Χώνεψε το επιτέλους ή ζήσε με τα κιλά σου!

    9. Γυμνάζεσαι με λάθος τρόπο

    Έχω κουραστεί 25 χρόνια να βλέπω ανθρώπους να ταλαιπωρούνται στα γυμναστήρια. Κάθε μέρα, 2 ώρες για 3 – 6 συνεχόμενους μήνες. Και μετά σταματάνε. Είναι φυσικό. Το πολύ είναι χειρότερο από το καθόλου, καθώς δημιουργεί συμπτώματα υπερκόπωσης και ένα είδος σωματικού στρες που οδηγεί σε κατάρρευση του ανοσοποιητικού και του νευρικού συστήματος. Η συνήθεια του «γρήγορα» δυστυχώς επικρατεί πλέον και στη γυμναστική με φυσική συνέπεια καθόλου ή κάλπικα αποτελέσματα.
    Για να έχεις σίγουρα αποτελέσματα δείξε προτίμηση στην αναερόβια προπόνηση, όπως: tabata, κυκλική προπόνηση, σπριντ ή σκοινάκι.

    10. Δεν αναζητάς την καθοδήγηση σου από ειδικό

    Ενώ σε διάφορους τομείς της ζωής σου αναζητάς τους καλύτερους οδηγούς ή συμβούλους όπως ασφαλιστές, λογιστές, χρηματιστές, επενδυτικούς συμβούλους, γιατρούς ή τραπεζίτες, όταν καλείσαι να γυμναστείς ή να μάθεις να τρως σωστά, κάνεις του κεφαλιού σου. Εδώ βγάζεις όλο τον εγωισμό σου και παρακάμπτεις τους ειδικούς και όσους κατέχουν τη γνώση. Εφαρμόζεις δίαιτα ή πρόγραμμα γυμναστικής με βάση την «καλύτερη» πληροφορία που βρήκες στο ιντερνέτ. Αφού το κάνει η MADONNA ή ο BRAD PITT τότε θα είναι κατάλληλο και για εσένα. Χα, χα, χα… θα σκίσω τα πτυχία μου!
    Τώρα έμαθες. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Για να μη συνεχίζεις να βαδίζεις στα τυφλά και εάν θέλεις να αποφύγεις μελλοντικές απογοητεύσεις, επέλεξε εμένα ως οδηγό σου. Μάθε από κάποιον που τηρεί τα όσα κηρύττει και έχει ταχθεί στην εξυπηρέτηση και ενημέρωση όλων των Ελλήνων που αναζητούν αληθινή και ουσιαστική γνώση.

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης