στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • Πως θα μεγιστοποιήσεις την ένταση στο γυμναστήριο

    1. Αυτοσυγκέντρωση

    Η διαδικασία της αυτοσυγκέντρωσης ξεκινά ουσιαστικά πολύ πριν τη προπόνηση και κορυφώνεται κατά τη διάρκεια της προσπάθειας. Η έκφραση »δεν μπορώ να γυμναστώ χωρίς παρέα» αποτελεί φθηνή δικαιολογία, αφού η μέγιστη προσπάθεια απαιτεί εσωτερικό διάλογο. Συγκεντρωθείτε στη προπόνηση, δώστε όλη τη δύναμη που κρύβεται μέσα σας, νιώστε την ευχαρίστηση της απόλυτης εκτόνωσης. 

    2. Ενέργεια 

    Δεν πας στο πόλεμο χωρίς πολεμοφόδια. Το σώμα πρέπει να είναι έτοιμο ενεργειακά για να δώσει τη μεγάλη μάχη. Ένα εύπεπτο γεύμα δυο με τρεις ώρες πριν από τη προπόνηση μπορεί να περάσει τη προσπάθεια μας σε άλλο επίπεδο. Το γεύμα θα περιέχει κυρίως υδατάνθρακες και ένα μέρος πρωτεΐνης. 

    3. Καφεΐνη 

    Ο ρόλος της καφεΐνης ως διεγερτικό είναι αναμφισβήτητος. Η δράση της κορυφώνεται περίπου μια ώρα μετά την κατανάλωση, η οποία μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους. Δημοφιλέστερος όλων είναι τα διάφορα είδη καφέ που καταναλώνουμε καθημερινά. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες καφεϊνούχων καθημερινά δεν επηρεάζονται σημαντικά από τη χρήση τους, αφού ο οργανισμός τους έχει αποκτήσει σχετική ανοσία στη δράση της ουσίας. 

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης