στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • Πως να αντιμετωπίσετε τις δικαιολογίες που σας κρατούν μακρυά από το γυμναστήριο.

    Ακούω πολύ συχνά αρκετούς από τους γνωστούς και πραγματικά εκπλήσσομαι: οι περισσότεροι από εσάς θέλετε να αποκτήσετε τέλειο σώμα χωρίς κόπο και χωρίς… τρόπο!

    Μακάρι να μπορούσαμε όλες μαγικά να αδυνατίζαμε, να τονώναμε το σώμα μας, να αποκτούσαμε γράμμωση αλλά μαγικά δεν υπάρχουν. Όπως επίσης όλα μπορούν να γίνουν αν σταματήσουμε τις δικαιολογίες στον εαυτό μας. Κανένας δεν έχει χρόνο ή δεν του περισσεύουν χρήματα αλλά ο στόχος είναι να κάνουμε κάτι καλό για το σώμα και την υγεία μας. Δείτε τις πιο δημοφιλείς δικαιολογίες που λέμε στον εαυτό μας και πως θα τις αντιμετωπίσετε με συγκεκριμένο σχέδιο δράσης.

    «Δεν έχω καθόλου χρόνο»

    Από τις πιο συνηθισμένες δικαιολογίες. Η έλλειψη χρόνου αποτελεί το ιδανικότερο άλλοθι για να πείσουμε τον εαυτό μας ότι δεν μπορούμε να γυμναστούμε. Κι όμως υπάρχει χρόνος. Είναι καλλίτερα να βρείτε χρόνο για γυμναστική παρά να αναγκαστείτε να βρείτε χρόνο αργότερα για κάποιο γιατρό.
    Σχέδιο δράσης: Δεν χρειάζεται να ξοδεύετε ώρες στο γυμναστήριο. 45’-60’ τρεις φορές την εβδομάδα είναι πολύ καλή γυμναστική. Μέσα σε αυτή την ώρα προλαβαίνετε να κάνετε και αεροβική άσκηση και όργανα. Μπορείτε επίσης την αεροβική σας άσκηση να την κάνετε πηγαίνοντας από το σπίτι στο γυμναστήριο με τα πόδια.

    Με τη γυμναστική «πιάνομαι»

    Συμβαίνει να τα δίνουμε όλα την πρώτη εβδομάδα εξάσκησης και έπειτα να απογοητευόμαστε που δεν μπορούμε να σηκωθούμε από την καρέκλα.
    Σχέδιο δράσης: Αν ξεκινήσετε να ασκείστε με ιδιαίτερα αργό ρυθμό και σταδιακά αυξήσετε την ένταση, τότε θα διαπιστώσετε, πως όλα θα κυλήσουν ομαλά. Επίσης, μην ξεχνάτε ποτέ τη προθέρμανση με ζωηρό, επιτόπιο βάδην και την αποθεραπεία με διατάσεις σε όλο το σώμα. Τέλος, λίγο μαγνήσιο (μία ταμπλέτα καθημερινά) βοηθά να αντιμετωπίσετε τους μυϊκούς πόνους, τις κράμπες και τα πιασίματα.

    «Νιώθω κούραση μετά τη δουλειά»

    Λογικό. Αλλά οι ειδικοί συνιστούν προπόνηση μισή με μία ώρα μετά τη δουλειά η οποία μπορεί να σας τονώσει και να σας χαλαρώσει.
    Σχέδιο δράσης: Βάλτε το γυμναστήριο στο πρόγραμμα μετά τη δουλειά και βρείτε συμμάχους όπως έναν συνάδελφο για να γυμναστείτε μαζί. Αν όντως νιώθετε εξαντλημένοι γυμναστείτε το πρωί.

    «Δεν ξέρω πώς να γυμναστώ»

    Οι περισσότεροι μπαίνουν σε ένα γυμναστήριο και δεν γνωρίζουν από πού να αρχίσουν και πώς να τελειώσουν. Καταλήγουν να περπατάνε στο διάδρομο για 30 λεπτά και έπειτα κατευθύνονται στο ντους.
    Σχέδιο δράσης: Απευθυνθείτε στον γυμναστή του γυμναστήριου. Ανάλογα με τις ανάγκες και τους στόχους σας θα σας σχεδιάσει ένα πρόγραμμα ειδικά για σας. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία μη διστάζετε να τον ρωτάτε.

    «Βαριέμαι να γυμναστώ»

    Είναι η πιο ειλικρινής δικαιολογία αλλά και εδώ υπάρχει λύση.
    Σχέδιο δράσης: Πείτε στον γυμναστή σας το πρόβλημα. Είναι στο δικό του χέρι να βγάλει ένα πρόγραμμα με ποικιλία ασκήσεων έτσι ώστε να περνάει η ώρα που γυμνάζεστε ευχάριστα.

    «Έχω προβλήματα τώρα»

    Κι όμως, σύμφωνα με έρευνες, η άσκηση βοηθά στη μείωση του στρες και βελτιώνει τη διάθεσή σας.
    Σχέδιο δράσης: Όσοι γυμνάζονται και περνούν μία περίοδο αγχωτικών καταστάσεων τείνουν να υποφέρουν λιγότερο από άγχος και κατάθλιψη. Δοκιμάστε μια μορφή άσκησης που δεν απαιτεί από εσάς να επικεντρωθείτε σε αυτή, όπως το περπάτημα ή το τρέξιμο, και θα διαπιστώσετε ότι είστε σε θέση να λύσετε ακόμη και τα προβλήματα που σας απασχολούν.

    «Δεν υπάρχει γυμναστήριο κοντά στο σπίτι μου»

    Κι όμως ειδικά σε εσάς που ζείτε σε επαρχιακή πόλη, όπου οι αποστάσεις είναι πολύ μικρές ,επιβάλλεται να χρησιμοποιείτε την απόσταση ως μέρος της άσκησής σας . Περπατήστε ως το γυμναστήριό σας. Ποιός σας είπε ότι το βάδισμα δεν είναι άσκηση.

    Σχέδιο δράσης: Όλα όσα πραγματικά χρειάζεστε είναι ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια, λίγη φαντασία και προθυμία να δοκιμάσετε διαφορετικά πράγματα.

    << Είναι ακριβή ενασχόληση το γυμναστήριο.>>

    Σύμφωνα με έρευνες αλλά και εσείς αν το σκεφτείτε  έχετε δώσει πάρα πολλά χρήματα σε γιατρούς  για προβλήματα υγείας που πιθανόν δεν θα είχατε αν ήσασταν σε καλή φυσική κατάσταση.

    Σχέδιο δράσης: Η προπόνηση στο γυμναστήριο κοστίζει περίπου όσο 1 καφές ή αλλιώς μια μηνιαία συνδρομή έχει το μισό κόστος από το ποσό που δίνετε το μήνα αν καπνίζετε 1 πακέτο τσιγάρα την ήμερα. Μειώστε  τα τσιγάρα που καπνίζετε και πληρώνετε το γυμναστήριό σας. Θα σας κάνει καλό και στην υγεία σας.

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης