στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • Τα Οφέλη της Γυμναστικής δεν έχουν Τελειωμό

    Όλοι πλέον γνωρίζουμε ότι η άσκηση μας κάνει καλό. Πέρα από τα ορατά αποτελέσματά της στο μυϊκό μας σύστημα, τη βελτίωση της ισορροπίας, την ενίσχυση της αντοχής και την όξυνση των αντανακλαστικών, η συστηματική ενασχόληση με ένα σπορ ή οι συχνές επισκέψεις στο γυμναστήριο βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς και στην καταπολέμηση του στρες.
    Αυτά όμως δεν είναι όλα όσα κερδίζουμε βάζοντας τα σπορ στη ζωή μας. Τα κρυφά οφέλη της άσκησης είναι πολύ περισσότερα.

    Ξεκινούν από τα… γονίδιά μας και φτάνουν ως τα κύτταρα της επιδερμίδας μας.

    Bonus 1 Καλύτερο sex
    Εάν η καλύτερη καρδιακή λειτουργία δεν αποτελεί επαρκές κίνητρο για να μας ωθήσει στο γυμναστήριο, τότε η υπόσχεση για τη βελτίωση της σεξουαλικής μας ζωής μπορεί να το επιτύχει! Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι έχουν εντάξει την άσκηση στη ζωή τους έχουν καλύτερη εικόνα του σώματός τους και αξιολογούν τόσο τη σεξουαλική τους απόδοση όσο και την ικανοποίηση υψηλότερα συγκριτικά με όσους κάνουν καθιστική ζωή.
    Bonus 2 Βελτιώσεις στο DNA
    Η συστηματική άσκηση φαίνεται ότι μπορεί να αλλάξει την έκφραση των γονιδίων. Οι ειδικοί εξηγούν ότι αν και κληρονομούμε ένα προκαθορισμένο γενετικό υλικό από τους γονείς μας, εντούτοις οι περιβαλλοντικοί παράγοντες, όπως ο τρόπος ζωής, επηρεάζουν την έκφραση των γονιδίων – δηλαδή το κατά πόσον αυτά θα «ενεργοποιηθούν» ή θα «σιωπήσουν».
    Bonus 3 Λαμπερό δέρμα
    Η εφίδρωση κατά τη διάρκεια της άσκησης βοηθά στον καλύτερο καθαρισμό και στην αποβολή των άχρηστων ουσιών από τις στιβάδες του δέρματος. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι μία από τις πρώτες αλλαγές που παρατηρούν όσοι ασχολούνται με σπορ τα οποία έχουν ιδιαίτερα αυξημένη εφίδρωση -όπως η hot yoga, που εκτελείται σε θερμοκρασία 40* C- είναι η λάμψη και η καθαρότητα του δέρματός τους μετά τα πρώτα μαθήματα.
    Bonus 5 Γερή άμυνα
    Η συστηματική άσκηση αποδεδειγμένα τονώνει την άμυνα του οργανισμού, μας καθιστά λιγότερο ευπαθείς σε λοιμώξεις, ενώ αν αρρωστήσουμε μας βοηθά να καταπολεμήσουμε και να ξεπεράσουμε γρηγορότερα τις ιώσεις. Παράλληλα έχει φανεί ότι σχετίζεται με μειωμένες πιθανότητες εμφάνισης σοβαρών ασθενειών, όπως τα καρδιαγγειακά νοσήματα, η οστεοπόρωση, ακόμη και ο καρκίνος.
    Bonus 6 Λιγότερες κρίσεις ημικρανίας
    Αν και υπάρχουν περιστατικά πασχόντων από ημικρανία όπου η άσκηση πυροδοτεί κρίσεις ημικρανίας -γι’ αυτό και την αποφεύγουν-, εντούτοις οι έρευνες δείχνουν ότι για την πλειονότητα των πασχόντων η συστηματική ενασχόληση με μια φυσική δραστηριότητα είτε δεν επηρεάζει τη συχνότητα και τη βαρύτητα των κρίσεων είτε μπορεί ακόμη και να τις μειώσει.
    Bonus 7 Πιο εύκολες οι «δύσκολες ημέρες»
    Οι περισσότερες γυναίκες ταλαιπωρούνται σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό από τις σωματικές αλλαγές και τις ψυχικές μεταπτώσεις λίγο πριν την έναρξη της εμμήνου ρύσεως, όπως είναι το αίσθημα βάρους, το πρήξιμο στο στήθος, οι πόνοι στη μέση, η επιθυμία για γλυκά, η δυσκοιλιότητα, ο εκνευρισμός, η αϋπνία και η μελαγχολία.
    Βonus 8 Περισσότερα χρόνια ζωής
    Η άσκηση μακραίνει τη ζωή. Πλήθος ερευνών καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η συστηματική ενασχόληση με μια φυσική δραστηριότητα, έστω και το καθημερινό ζωηρό περπάτημα για λίγα λεπτά, προσθέτει χρόνια στη ζωή μας. Συγκεκριμένα, μόλις 11΄ περπατήματος την ημέρα (ή 75΄ την εβδομάδα) «προσθέτουν» 1,8 χρόνια επιπλέον στο προσδόκιμο επιβίωσής μας συγκριτικά με όσους κάνουν καθιστική ζωή, υποστηρίζουν αμερικανοί ερευνητές με βάση την ανάλυση στοιχείων από 650.000 ενηλίκους σε διάστημα 10 ετών.

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης