στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • Τι θα γίνει επιτέλους ,θα φτιάξω τους κοιλιακούς μου?

    Όλοι αναρωτιούνται, «πως για όνομα του Θεού θα φτιάξω τους κοιλιακούς μου;» ή πως φτιάχνουν τους κοιλιακούς όλοι αυτοί και αυτές που βλέπουμε στις φωτογραφίες;

    Πραγματικά είναι δύσκολο. Πολύ δύσκολο, όμως πιστεύω ότι γίνεται. Απλά θέλει καλό κίνητρο, χρόνο και την σωστή ενημέρωση. Α, και μεγάλη προσπάθεια και πειθαρχία.

    Αρχικά για να φανούν οι κοιλιακοί πρέπει να μειώσουμε πολύ το σωματικό λίπος ώστε οι μυς των κοιλιακών (και οι κοιλιακοί μυς είναι, μην το ξεχνάμε) να φανούν καθαρά.

    Άρα, αν προϋποθέσουμε ότι έχουμε γυμνασμένους κοιλιακούς, θα πρέπει να φύγει το στρώμα λίπους που τους κρύβει. Πως θα γίνει αυτό;

    Υπάρχουν τρεις αδιαπραγμάτευτοι παράγοντες:

    Αερόβια άσκηση.

    Διατροφή

    Γυμναστική με βάρη.

    Και οι τρεις αυτοί παράγοντες συνδυαστικά και όταν τους ακολουθούμε με τον σωστό τρόπο, συνθέτουν μια εξίσωση που έχει ένα αποτέλεσμα: Την αύξηση του μεταβολισμού!

    Αυτό είναι το ζητούμενο για να πετύχουμε τον οποιοδήποτε στόχο μας.

    Και αυτό γίνεται με τρία βήματα. Μειώνουμε το σωματικό λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.

    Πολλοί πιστεύουν ότι θα το καταφέρουν κάνοντας χιλιάδες κοιλιακούς, όμως αυτό παρά την χρησιμότητά σου άλλα θέματα (ενδυνάμωση του κορμού και της μέσης)  δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με την μείωση του λίπους. Μπορεί να δυναμώσεις και να μεγαλώσεις τους μυς της κοιλιάς, πράγμα πολύ καλό, αλλά το στρώμα λίπους που τους κρύβει δεν θα φύγει με αυτό τον τρόπο.

    Άρα τι κάνουμε;

    Πρώτα από όλα, δεν γίνεται να κάψουμε το λίπος σε ένα μόνο σημείο του σώματος. Κάθε φορά που μειώνουμε το σωματικό λίπος αυτό γίνεται σε όλη την επιφάνεια του σώματος και ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχουμε είναι η αύξηση του μεταβολισμού. Αν από την άλλη μεριά προσπαθούμε να δείξουμε τους κοιλιακούς κόβοντας τις θερμίδες, μειώνοντας τα γεύματα τότε βάζουμε μόνοι φρένο στο στόχο μας.  Αντίθετα  θα πρέπει να διατηρήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο ανέπαφη την μυϊκή μας μάζα καθώς καίμε το λίπος, άρα θα πρέπει να διατηρούμε σε σχετικά υψηλό επίπεδο τις θερμίδες που λαμβάνουμε, ανεβάζοντας παράλληλα την ένταση στην αερόβια και την γυμναστική με βάρη.

    Άρα το κλειδί είναι η αύξηση του μεταβολισμού.

    Και πως θα γίνει αυτό;

    Αερόβια. Αερόβια. Αερόβια.

    Συχνά γεύματα. Συχνά γεύματα. Συχνά γεύματα.

    Υποθέτω ότι όσοι διαβάζουν αυτό το άρθρο δεν παρασύρονται από τις φανταχτερές διαφημίσεις σε τηλεοράσεις και περιοδικά που προβάλλουν το τάδε μαγικό γκάτζετ ή την δείνα φοβερή δίαιτα των σταρ. Οπότε δεν έχει νόημα να καταρρίψουμε εδώ αυτούς τους μύθους που απευθύνονται σε νεαρές κορασίδες (αρσενικού ή θηλυκού γένους) που έχουν φτάσει στα όρια της μελαγχολίας όταν αρχίζουν οι πρώτες ζέστες της άνοιξης.

    Πρώτα από όλα δεν είναι δυνατόν να δείξουμε τους κοιλιακούς μας μυς χωρίς να έχουμε γυμνασμένους κοιλιακούς μυς. Όσο και να μειώσουμε το λίπος θα πρέπει να έχουμε και κάτι να δείξουμε. Αρχικά λοιπόν το 6 pack θέλει καλή και κυρίως έξυπνη προπόνηση των κοιλιακών. Δεν χρειάζονται χιλιάδες ροκανίσματα, αυτό είναι σίγουρο. Όμως το να βάλουμε σε κάθε πρόγραμμα ένα 10λεπτο με κοιλιακούς στο τέλος μόνο καλό θα κάνει.

    Έπειτα είναι η αερόβια. Η αερόβια θα αυξήσει τον μεταβολισμό και θα μειώσει το λίπος. Αυτό είναι Δόγμα!

    Υπάρχουν αρκετές παραλλαγές στην αερόβια άσκηση που καλό θα είναι να τις περιλαμβάνουμε και να τις ακολουθούμε από καιρό σε καιρό για να ξαφνιάζουμε το σώμα μας. Από απλό και γρήγορο βάδισμα σε ανηφόρα για 60΄ μέχρι διαλειμματική προπόνηση (σπριντ, περπάτημα, σπριντ, περπάτημα κοκ) σε μικρότερη χρονική διάρκεια, όλα θα βοηθήσουν.

    Συμπληρωματικά θα βοηθήσει να προσθέσουμε μία φορά την εβδομάδα ένα cross fit ή functional  πρόγραμμα με kettlebells, ιμάντες, λάστιχα αντίστασης, μονόζυγο, κάμψεις κτλ ή προπόνηση στο σάκο όπου υπάρχει αυτή η επιλογή.

    Στη συνέχεια είναι η σωστή διατροφή, η οποία θα περιλαμβάνει αρκετά μικρά γεύματα (πρωτεϊνικά κυρίως αλλά και με την σωστή ποσότητα υδατάνθρακα στο σωστό timing) αλλά και τα κατάλληλα συμπληρώματα (λιποδιαλύτες, καθαρές πρωτεΐνες και βιταμίνες) καθώς και ΜΕΓΑΛΗ ποσότητα νερού. Στο τελευταίο συμφωνούν όλοι χωρίς όμως να ξεκαθαρίζεται απολύτως ούτε η ποσότητα αλλά ούτε και οι λόγοι που επιβάλλουν το νερό. Μια καλή ποσότητα νερού, ειδικά τώρα που αρχίζει να ζεσταίνει ο καιρός, είναι (κρατηθείτε) περίπου6 λίτρατη μέρα. Δύσκολο; Ναι. Αλλά ποιος είπε ότι το να δείξεις τους κοιλιακούς είναι εύκολη υπόθεση. Το νερό θα βοηθήσει στην αποβολή των τοξινών (αυτό το λένε όλοι), όμως το νερό θα βοηθήσει στην μεταφορά όλων των θρεπτικών συστατικών εκεί που χρειάζονται. Όταν δεν λαμβάνω μεγάλη ποσότητα νερού, το αίμα χάνει την ρευστότητά του, που σημαίνει ότι τα αμινοξέα, οι βιταμίνες και όλα τα θρεπτικά συστατικά δεν θα βρουν στόχο. Πως λέγεται όλη αυτή η διαδικασία; Σωστά: ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ.

    Και τέλος έχουμε την άσκηση με βάρη. Τα βάρη μεγαλώνουν τους μυς. Οι μεγαλύτεροι μυς επιταχύνουν τον μεταβολικό ρυθμό και από μόνοι τους καίνε περισσότερες θερμίδες από οποιοδήποτε άλλο μέρος ή όργανο του σώματος. Με τα βάρη δεν θα φτιάξουμε μόνο καλοσχηματισμένο στήθος ή χέρια αλλά θα μεταβάλλουμε την συνολική αναλογία μυών / λίπους στο σώμα μας.

    Υ.Γ.: Για να προλάβω τυχόν ενστάσεις του τύπου, όλοι όσοι κάνουν 6 packs χρησιμοποιούν άλλα πράγματα, έχω να πω ότι πολλοί υποστηρίζουν ότι για να κάνει λεφτά πρέπει να κλέψεις. Όμως υπάρχουν άνθρωποι που έχουν κάνει περιουσία χωρίς να κλέψουν. Έτσι υπάρχουν και άνθρωποι που έχουν γραμμώσει πολύ χωρίς να χρησιμοποιήσουν πλάγιες (sic) μεθόδους.

    Διαλέξτε στρατόπεδο.

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης