στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • Τι χρειάζεται να γνωρίζεις πριν ξεκινήσεις γυμναστική σε γυμναστήριο.

    Τι χρειάζεται να γνωρίζεις πριν ξεκινήσεις γυμναστική σε γυμναστήριο.

    Σε λιγότερο από 2 μήνες μπαίνουμε στην άνοιξη. Οι περισσότεροι άνθρωποι τείνουμε να ξεκινούμε διατροφή και να σπεύδουμε σε κάποιο γυμναστήριο ελπίζοντας και προσμένοντας να αποκτήσουμε ένα τέλειο σώμα γρήγορα για το καλοκαίρι που είναι προ των πυλών.
    Αν είναι η πρώτη φορά που θα ξεκινήσεις γυμναστική, καλό είναι να λάβεις υπόψη κάποιες συμβουλές:

    Κάνε τις απαραίτητες εξετάσεις

     Πριν ξεκινήσεις οποιοδήποτε μορφή σωματικής άσκησης ή κάποιο άθλημα είναι καλό να επισκεφτείς και να πάρεις τη γνώμη των κατάλληλων γιατρών. Αν πάσχεις από κάποιας μορφής νόσημα, είναι απαραίτητη μια ιατρική βεβαίωση. Επίσης σε κάθε γυμναστήριο κατά την εγγραφή, δίνεται ένα απλό ερωτηματολόγιο προς συμπλήρωση, το οποίο είναι διεθνώς αποδεκτό και παρέχει βασικές πληροφορίες για την κατάσταση υγείας του ατόμου και ποιο πρόγραμμα είναι κατάλληλο να ακολουθήσει.

     Ξεκίνα πάντα με προθέρμανση και τελείωνε με αποθεραπεία

     Η σωστή προθέρμανση βοηθά το σώμα να προετοιμαστεί κατάλληλα για αυτό που θα ακολουθήσει, την έντονη άσκηση και προπόνηση. Αν δεν κάνεις προθέρμανση, τότε αυξάνεις τις πιθανότητες να τραυματιστείς και να προκαλέσεις προβλήματα στους μύες σου. Μετά από την άσκηση και προπόνηση η αποθεραπεία βοηθά να αποβάλλεις την ένταση αυτή και να αποφύγεις τυχόν “πιασίματα” και τραυματισμούς.

     Φρόντισε να μην πεινάς όταν γυμνάζεσαι

     Είναι γνωστό πως δεν πρέπει ποτέ να γυμνάζεσαι με γεμάτο στομάχι. Αυτό όμως, δεν σημαίνει πως πρέπει να είσαι πεινασμένος όταν πηγαίνεις στο γυμναστήριο. Για να μπορέσεις να ανταποκριθείς στις απαιτητικές και δύσκολες ασκήσεις του προγράμματός σου, χρειάζεται να έχεις ενέργεια. Καλό θα ήταν λοιπόν να έχεις φάει κάποιες τροφές που θα σου τη χαρίσουν λίγες ώρες (2-3 ώρες) πριν από την προπόνησή σου.

     Ξεκίνα σιγά και θέσε ρεαλιστικούς στόχους

     Είναι σημαντικό να μπορέσεις να αντιληφθείς πως το σώμα σου χρειάζεται χρόνο για να μπορέσει να επιτύχει το στόχο του. Ιδιαίτερα αν δεν συνήθιζες να ασκείσαι τακτικά. Δώσε το χρόνο στους μυς σου να πάρουν μπροστά και να λειτουργήσουν όπως πρέπει. Ξεκίνα σιγά, σιγά και να αυξάνεις το χρόνο και την ένταση της προπόνησης σου. Μην έχεις την απαίτηση από τον εαυτό σου να επιτύχει το ακατόρθωτο. Κάθε προσπάθεια που κάνεις θέλει κόπο και χρόνο. Μην είσαι σκληρός με τον εαυτό σου αλλά να αναγνωρίζεις τη κάθε προσπάθεια που κάνεις. Απευθύνσου στους ειδικούς προπονητές/γυμναστές να σε βοηθήσουν να βρεις το κατάλληλο πρόγραμμα για σένα και ακολούθησε το.

     Συνδύασε τη σωστή και υγιεινή διατροφή με τη γυμναστική

     Είναι πολύ καλό να συνδυάσεις ένα καλό ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα με γυμναστική για να μπορέσεις να έχεις ένα επιθυμητό αποτέλεσμα. Λίγες ώρες πριν τη γυμναστική είναι πολύ καλό να καταναλώνεις υδατάνθρακες, ενώ μετά τη προπόνησή σου είναι καλό να καταναλώνεις τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες.

    Τι να έχεις μαζί σου στο γυμναστήριο

     Είναι καλό να έχεις πάντα μία μικρή πετσέτα μαζί σου για να σκουπίζεις τον ιδρώτα σου. Να μη ξεχνάς να έχεις κι ένα μπουκάλι νερό μαζί σου. Το νερό θεωρείται το καλύτερο υγρό για ένα μέσο ασκούμενο που δεν χάνει ιδιαίτερα πολλά υγρά. Αν βέβαια, γυμνάζεσαι σε υψηλή ένταση και για μεγάλη χρονική διάρκεια, τότε ίσως να πρέπει να έχεις μαζί σου και ένα ισοτονικό ποτό για να συμπληρώνεις τους ηλεκτρολύτες και τις υπόλοιπες ουσίες που θα χάνονται με τον ιδρώτα. Είναι πολύ καλό 15-30 λεπτά πριν την άσκηση να πίνεις νερό με λίγο λεμόνι και μέλι.

    http://myoxygen.gr/

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης