στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • Χαλαρά μπράτσα; ΟΧΙ αν κάνετε αυτές τις ασκήσεις…………

    Χαλαρά μπράτσα; ΟΧΙ αν κάνετε αυτές τις ασκήσεις…………

    Η χαλάρωση στα χέρια είναι πραγματικός… πονοκέφαλος για πολλές από εσάς.
    Ποτέ δεν νιώθετε αρκετά έτοιμες για να φορέσετε ένα στράπλες φόρεμα ή μια αμάνικη μπλούζα. Όσες όμως προσπάθειες έχετε κάνει για να γυμνάσετε τα χέρια σας δεν έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Και το ερώτημα παραμένει: Πώς μπορείτε να τονώσετε τα μπράτσα και τους ώμους με σωστό και γρήγορο τρόπο. Μόνο 5 λεπτά την ημέρα αρκούν για να μπορέσουμε να δούμε ένα επιθυμητό αποτέλεσμα. Υπάρχουν κάποιες ασκήσεις που στοχεύουν στις συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες.

    Σας παρουσιάζουμε ασκήσεις που μπορείτε να τις εκτελείτε μέχρι και στο σπίτι σας:

    Πιέσεις  τρικεφάλων σε καρέκλα 

    Για την πρώτη άσκηση θα χρειαστείς μια καρέκλα η οποία κατά προτίμηση να ακουμπάει στον τοίχο ώστε να είναι σταθερή.
    Βάλε τα χέρια σου στο μπροστινό μέρος από τα μπράτσα της καρέκλας, και το σώμα σου μπροστά από την καρέκλα.
    Τα πόδια σου θα πρέπει να είναι λυγισμένα, ενώ η πλάτη σου θα βρίσκεται κοντά στην καρέκλα.
    Στη συνέχεια, λυγίζεις αργά τους αγκώνες σου, ενώ ταυτόχρονα θα χαμηλώνεις το σώμα σου προς το πάτωμα μέχρι οι αγκώνες σου να σχηματίσουν γωνία 90 μοιρών.
    Έπειτα, βάλε δύναμη στα χέρια σου και επέστρεψε στην αρχική σου θέση. Επανέλαβε αυτή την κίνηση 10 έως 15 φορές.

    trikefala-karekla

     

    Εκτάσεις πίσω από το  κεφάλι 

    Θα χρειαστείς μια μορφή αντίστασης (βαράκι).
    Παίρνεις την αντίστασης και με τα δύο σου χέρια τη σηκώνεις πάνω από το κεφάλι.
    Στη συνέχεια λυγίζεις αργά τους αγκώνες σου μέχρι να σχηματίσουν 90 μοίρες γωνία και έπειτα τεντώνεις τα χέρια σου ψιλά.

    Επαναλαμβάνεις την κίνηση  για 10-15 φορές.

     

    %ce%b1%ce%b1%ce%b1

     

    Pull over  στο έδαφος 

    Ξάπλωσε σε ένα στρώμα και σήκωσε τα χέρια σου με την αντίσταση επάνω από το στήθος σου, έχοντας τους αγκώνες σου ελαφρώς λυγισμένους και όχι σφιγμένους.
    Τώρα λύγισε τους αγκώνες σου ώστε να έρθουν σε γωνία 90 μοιρών, ώστε τα βάρη να φτάσουν να ακουμπήσουν το πάτωμα.
    Τέλος, ξανά φέρε τα χέρια πίσω στην αρχική τους θέση για να ξανά επαναλάβεις την κίνηση για 15 φορές.

    2

    Ανοίγματα ώμων 

    3

    Τέλος έχοντας λυγίσει ελαφρός τα γόνατα και κάμπτοντας τον κορμό, διατηρώντας τη σπονδυλική στήλη σε μια ευθεία, κρατάμε με τα χέρια μια μορφή αντίστασης πχ μικρά βαράκια.
    Οι αγκώνες είναι ελαφρός λυγισμένη και σταθερή. Χρησιμοποιώντας τους ώμους μας ανοίγουμε τα χέρια μας μέχρι η αντίσταση να έρθει σε μια ευθεία με τους ώμους μας.
    Στη συνέχεια κατεβάζουμε τα χέρια ελεγχόμενα και επαναλαμβάνουμε την κίνηση για 15 φορές.

    Στο Athletico Fitness Club  μπορούμε να σας προσφέρουμε ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα γυμναστικής και να σας καθοδηγήσουμε βήμα προς βήμα για τη σωστή εκτέλεση της τεχνικής σε κάθε άσκηση. Δεν έχετε παρά να καλέσετε το 2431028284 και το  εξειδικευμένο  προσωπικό μας θα σας καθοδηγήσει για το πως θα βρείτε λύση στο πρόβλημά σας!!

    myoxygen.gr

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης