στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • 20 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για το FITNESS (Μέρος 1ο)

    1. Οι υδατάνθρακες, οι πρωτεΐνες, τα λίπη, και το αλκοόλ έχουν 4, 4, 9 και 7 θερμίδες ανά γραμμάριο αντίστοιχα.
    2. Χρειάζεται ένα έλλειμμα 3500 θερμίδων για να χάσετε περίπου μισό κιλό.
    3. Η ινσουλίνη και η αυξητική ορμόνη έχουν μια αντίστροφη σχέση.
    4. Ο μέσος άνθρωπος μπορεί να αποθηκεύσει 500 γραμμάρια γλυκογόνου.
    5. Το μυϊκό γλυκογόνο είναι περίπου μια αναλογία 3 προς 1, νερού προς γλυκόζη.
    6. Μπορείτε να κάψετε περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια των 23 ωρών που δεν γυμνάζεστε παρά την 1 ώρα που γυμνάζεστε.
    7. Δεν χρειάζεται να κάνετε αεροβική άσκηση για να χάσετε βάρος.
    8. Η ζώνη καύσης λίπους δεν καίει συνολικά περισσότερες θερμίδες λίπους – απλά ένα υψηλότερο ποσοστό θερμίδων που προέρχονται από λίπος.
    9. Η απώλεια βάρους δεν είναι μια σωματική 

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης