στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • 21Ιούλ
    0 Σχόλια
    7 Βασικές ασκήσεις για όλους.

    7 Βασικές ασκήσεις για όλους.

    Επιλέξαμε τις 7 πιο αποτελεσματικές ασκήσεις που γυμνάζουν καλά πολύ συγκεκριμένους μύες
    και μπορούν να «δουλέψουν» ταυτόχρονα περισσότερες από μία μυϊκές ομάδες.

    Είναι ασφαλείς,εύκολες και δεν χρειάζονται την υποστήριξη μηχανημάτων !

    Είναι ασφαλείς,εύκολες και δεν χρειάζονται την υποστήριξη μηχανημάτων !


    Squats
    (βαθιά καθίσματα)

    Προβολές

    Κωπηλατική
    Ενεργοποιούν μηριαίους τετρακέφαλους, μηριαίους δικέφαλους και γλουτιαίους.
    Πόδια ανοιχτά στο ύψος των ώμων, χέρια στην πρόταση, ίσια πλάτη και λυγίστε τα γόνατα σαν να κάθεστε σε καρέκλα!Επαναλάβετε 10-12 φορές και μείνετε σε αυτή τη στάση 3-5 δευτερόλεπτα.
    Γυμνάζουν όλους τους μεγάλους μυς του κάτω μέρους του σώματος όπως: γλουτιαίους, τετρακέφαλους, δικέφαλους. Βοηθούν στην βελτίωση της ισορροπίας.
    Κρατήστε τον κορμό σας ίσιο και κατακόρυφο και κάντε ένα μεγάλο βήμα μπροστά, κρατώντας το γόνατο σε ορθή γωνία. Επαναλάβετε 8-10 φορές για κάθε πόδι.
    Γυμνάζει τους μυς του πάνω μέρους της πλάτης και τους δικέφαλους χεριών.
    Χρειάζονται 2 βαράκια…Πόδια ανοιχτά στο πλάτος των ώμων, λυγισμένα γόνατα, γείρετε το σώμα προς τα εμπρός, τεντώστετα χέρια μπροστά και κάτω με τα βαράκιακαι επαναφέρετε.Επαναλάβετε 10-15 φορές.

    Push-ups

    Υπερεκτάσεις

    Μέση
    Χαλάρωμα
    Δυναμώνουν οι μύες του στήθους, η πρόσθια πλευρά των ώμων και οι τρικέφαλοι των χεριών.
    Χέρια ανοιχτά στο πλάτος των ώμων και ίσια πλάτη.Στηριχτείτε στα χέρια και στις μύτες των ποδιών ή στα γόνατα. Σφιχτοί γλουτιαίοι και κοιλιακοί και λυγίστε τους αγκώνες φέρνοντας το στήθος κοντά στο έδαφος.Επαναλάβετε
    10 φορές.
    Δυναμώνουν τους ραχιαίους και τους μύες στην ωμοπλάτη.
    Ξαπλώστε μπρούμυτα. Χέρια στην ανάταση και πόδια τεντωμένα. Σηκώστε αργά το ένα χέρι και το αντίθετο πόδι και μείνετε εκεί για 3-4 δευτερόλεπτα.Επαναλάβετε 10 φορές για κάθε χέρι-πόδι.
    Ξεκουράζει τη μέση και χαλαρώνει το σώμα μετά τις ασκήσεις.
    Ξαπλώνετε ανάσκελα, φέρνετε γόνατα προς το στήθος, περνάτε τα χέρια κάτω από τα γόνατα και τα τραβάτε προς το μέρος σας. Μείνετε σε αυτή τη στάση μέχρι να νιώσετε το «τράβηγμα» στη μέση για 15-20 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε.

    Κοιλιακοί
    Κλασσική άσκηση αλλά σπάνια γίνεται σωστά…
    Ξαπλώνετε, λυγισμένα γόνατα και χέρια στον αυχένα. Η μέση εφάπτεται πάντα στο έδαφος! Σηκωθείτε αργά γυρίζοντας ελαφρά τους ώμους, προσπαθώντας ο αγκώνας να φτάσει το αντίθετο γόνατο.Επαναλάβετε 10 φορές για κάθε χέρι-γόνατο. Δοκιμάστε το εναλλάξ…

     

     

     

     

    http://www.enmesodiatrofis.gr

     

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης