στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • 23Ιούν
    0 Σχόλια
    7 μύθοι για το αδυνάτισμα

    7 μύθοι για το αδυνάτισμα

    Στο διαδίκτυο –και όχι μόνο- υπάρχει αφθονία ανοησιών περί της διατροφής. Βρήκαμε μερικές από τις πιο τρανταχτούς μύθους για την απώλεια βάρους και τους αναθεωρούμε, όπως πραγματικά τους αξίζει.

    1. Παραλείποντας το πρωινό, κερδίζεις θερμίδες

    Λάθος! Η παράλειψη του πρώτου γεύματος της ημέρας, μόνο να σαμποτάρει τις προσπάθειές σου για αδυνάτισμα μπορεί. Οι άνθρωποι που τρώνε συστηματικά το πρωινό τους, αδυνατίζουν. Οι υπόλοιποι, παχαίνουν. Είναι τόσο απλό. Ένα πρωινό υψηλής θρεπτικής ουσίας δίνει τη δυνατότητα στο σώμα σου να καίει γρηγορότερα τις θερμίδες από όλα τα άλλα γεύματα της ημέρας, γιατί απλά, αυξάνει το μεταβολισμό σου. Μετάφραση: Ναι στα αυγά, αλλά όχι στα τηγανητά.

    2. Δεν πρέπει να τρως μετά τις 7 το απόγευμα

    Δεν υπάρχει μαγική ώρα για να σταματήσει τρως. Απλά, σταμάτα να τρως παχυντικές τροφές το βράδυ. Σίγουρα, κανείς δεν ποθεί μια σαλάτα σπανάκι για δείπνο –παγωτό, τσιπς, ή άλλα άχρηστα ακούγονται πολύ νοστιμότερα. Αλλά με λίγη δύναμη από τον εαυτό σου θα βρεις τις καλύτερες επιλογές. Παράδειγμα: σαλάτα σπανάκι, με ανθότυρο, κομματάκια στήθους κοτόπουλου, ελαιόλαδο, ντοματίνια και για ντρέσινγκ ξύδι μπαλσάμικο.

    3. Μια τροφή «Χωρίς λιπαρά» σημαίνει ότι έχει «μπόλικο από όλα τα άλλα»

    Προσπέρασε τους τσαρλατάνους: δεν μπορείς να βγάλεις το λίπος από ένα «λιπαρό» τρόφιμο και να αδυνατίσεις –ούτε καν να μείνεις υγιής. Αγοράζοντας, ας πούμε, ένα γλύκισμα «χωρίς λιπαρά», το λίπος μπορεί να λείπει αλλά στη θέση του θα καταναλώσεις τόνους επιπλέον υδατανθράκων και ζάχαρης, τα οποία προσπαθούν να κάνουν την ψεύτικη γεύση των τροφίμων, πραγματική. Φάε το λιπαρό σνακ που σου αρέσει πού και πού. Δεν θα πάθεις τίποτε χειρότερο από την «χωρίς λιπαρά» επιλογή. Αρκεί να μείνεις στη μικρότερη δυνατή ποσότητα.

    4. Χρειάζεσαι ένα λιποτροπικό συμπλήρωμα για να ρίξεις τα κιλά σου

    Τα συμπληρώματα είναι ακριβώς αυτό που δηλώνει η ονομασία τους: συμπληρώματα μιας ισορροπημένης και έξυπνης διατροφής. Δεν υπάρχουν θαυματουργά χάπια, φίλτρα, κρέμες (ή ακόμη και παπούτσια), που θα σε βοηθήσουν να αναπτύξεις μυς στη θέση του λίπους που υπάρχει στο σώμα σου. Το σωστό συμπλήρωμα με τους ασφαλείς λιποδιαλύτες από φυτικά εκχυλίσματα (όπως η καψαϊκίνη της κόκκινης πιπεριάς) μπορεί να βοηθήσει, αλλά η σκληρή προπόνηση και η σωστή διατροφή είναι πραγματικά ο μόνος τρόπος για να χτίσεις όγκο και να κάψεις όλο το περιττό λίπος.

    5. Τα φρούτα είναι πλούσια σε θερμίδες, οπότε σε παχαίνουν

    Πρόσεξε μην πατήσεις τη μπανανόφλουδα: οι άνθρωποι των σύγχρονων κοινωνιών δεν είναι υπέρβαροι επειδή τρώνε πολλούς φρέσκους καρπούς. Τα επίσημα στοιχεία αναφέρουν ότι ο μέσος Έλληνας -με πολύ υψηλά ποσοστά παχυσαρκίας συγκριτικά με το μέσο όρο από όλους τους Ευρωπαίους- καταναλώνει λιγότερο από τρεις μερίδες φρούτων και λαχανικών κάθε μέρα και, ταυτόχρονα, έρευνα μετά την έρευνα αποδεικνύει ότι όσο πιο φρέσκα προϊόντα τρώει κανείς, τόσο λιγότερο θα ζυγίζει – και τόσο καλύτερα θα νιώθει σε υγεία και διάθεση.

    6. Φταίνε οι υδατάνθρακες που δεν αδυνατίζεις

    Οι υδατάνθρακες, εν γένει, δεν είναι η ρίζα του κακού. Τα αναψυκτικά με ζάχαρη είναι ένας άθλιος υδατάνθρακας, αλλά το μπρόκολο, ας πούμε, περιέχει πολλούς ωφέλιμους υδατάνθρακες. Για να χάσεις βάρος οφείλεις να επιλέγεις τους σωστούς υδατάνθρακες και όχι να επικεντρώνεσαι στη συνολική πρόσληψή τους. Απόλαυσε τα φρούτα και τα δημητριακά ολικής αλέσεως – είναι όλα πλούσια σε φυτικές ίνες (και ευεργετικούς υδατάνθρακες). Αν, πάλι, δεν μπορείς να αντισταθείς σε μια μακαρονάδα ή ένα παγωτό, φάτα το μεσημέρι. Αλλά κάψτα το ίδιο απόγευμα με σκληρή προπόνηση.

    7. Το μόνο πράγμα που έχει σημασία στο αδυνάτισμα είναι η μείωση των θερμίδων

    Αυτή είναι η μισή αλήθεια. Οι συνολικές προσλαμβανόμενες θερμίδες παίζουν σημαντικό ρόλο, ωστόσο η ποιότητα αυτών των θερμίδων είναι εξίσου καίριας σημασίας. Το να «τσακίζεις» ένα τσίζμπεργκερ 500 θερμίδων παρέα με ένα αναψυκτικό 200 θερμίδων, απέχει παρασάγγας από την κατανάλωση του ίδιου αριθμού θερμίδων που αντιστοιχούν σε μια χούφτα αμύγδαλα, ένα φρούτο και μια μερίδα ψητού σολομού.

     

    http://gr.askmen.com/

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης