στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • 29Ιούλ
    0 Σχόλια
    9 εύκολα βήματα για να αποκτήσετε ιδανικούς για παραλία κοιλιακούς

    9 εύκολα βήματα για να αποκτήσετε ιδανικούς για παραλία κοιλιακούς

    Το καλοκαίρι έφτασε για τα καλά, με τον υδράργυρο να χτυπά «κόκκινο». Τι περιμένετε; Φορέστε το μαγιό σας και φύγαμε για παραλία!
    Είστε όμως έτοιμοι να αποκαλύψετε όλες τις «πτυχές» του κορμιού σας; Αν όχι, μην ανησυχείτε καθώς έχετε ακόμη χρόνο για να αποκτήσετε τους ιδανικούς για  παραλία κοιλιακούς, ακολουθώντας ορισμένα εύκολα βήματα.

    Βήμα πρώτο: Εκτελέστε την άσκηση “Burpees

    Μπορούν τα Burpees να σας χαρίσουν επίπεδους κοιλιακούς; Η απάντηση είναι καταφατική αφού σας επιτρέπουν να κάψετε επιπλέον θερμίδες και να συσφίξετε τον κορμό σας.
    Για να εκτελέσετε σωστά ένα τυπικό Burpee, ξεκινάτε με το σώμα σε θέση squat (βαθύ κάθισμα) με τα χέρια σας στο πάτωμα, λίγο πιο ανοιχτά από τους ώμους.
    Στη συνέχεια κλωτσάτε με τα πόδια προς τα πίσω, με το πάνω μέρος του σώματος σε θέση κάμψης. Επιστρέφετε εκ νέου στη θέση squat κάνοντας άλμα στον αέρα με τα χέρια
    όσο το δυνατόν ψηλότερα.

    Βήμα δεύτερο: Περιορίστε το νάτριο

    Γνωρίζατε ότι το αλάτι προκαλεί κατακράτηση νερού; Το πρησμένο δέρμα δεν πρόκειται να κάνει τους κοιλιακούς σας να δείχνουν ελκυστικοί όταν φοράτε μαγιό.
    Επομένως, δώστε βαρύτητα σε μία χαμηλή σε νάτριο διατροφή, περιορίζοντας την πρόσληψη αλατιού και τα συσκευασμένα φαγητά.

    Βήμα τρίτο: Διαλέξτε μία μπάλα γυμναστικής

    Ένας αποδεδειγμένος τρόπος απόκτησης πιο σφιχτού κορμού είναι γυμνάζοντας τους μυς της κοιλιακής σας χώρας με άσκηση αντίστασης.
    Η μπάλα γυμναστικής είναι ένα εξαίρετο εργαλείο για να πετύχετε μία τέτοια αντίσταση.

    Βήμα τέταρτο: Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με φυτικές ίνες

    Οι πλούσιες σε φυτικές ίνες τροφές έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτική αξία και χαμηλή σε θερμίδες. Μερικές από αυτές τις τροφές είναι το σπανάκι, το αχλάδι, η αγκινάρα, ο αρακάς, τα μήλα, το μπρόκολο, τα λαχανικά Βρυξελλών και τα καρότα.

    Βήμα πέμπτο: Δοκιμάστε την άσκηση “V

    Στο πλαίσιο της άσκησης “V” χρειάζεται απλώς να υψώνετε τα πόδια σας από το έδαφος, προκειμένου να ενεργοποιούνται οι κάτω κοιλιακοί. Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια τεντωμένα σε ευθεία στάση και τα χέρια πίσω από το κεφάλι σας. Σηκώστε ταυτόχρονα τα χέρια και τα πόδια εκπνέοντας και ασκώντας αντίσταση στους πλάγιους κοιλιακούς.

    Βήμα έκτο: Καταναλώστε άφθονη πρωτεΐνη

    Έχει πραγματικά νευραλγική σημασία, όταν εφαρμόζετε ένα πρόγραμμα άμεσης απόκτησης φοβερών κοιλιακών, να τρέφετε το σώμα σας με υψηλής ποιότητας άπαχες πρωτεΐνες ώστε να αναπτύξετε κοιλιακούς «φέτες». Ανάμεσα στις πολύ καλές πηγές πρωτεϊνών συμπεριλαμβάνονται το στήθος κοτόπουλου, ο κιμάς γαλοπούλας, τα ασπράδια των αυγών και το ψητό ψάρι.

    Βήμα έβδομο: Σταματήστε την κατανάλωση ζάχαρης

    Αν καταφέρνατε να ακολουθήσετε μονάχα αυτό το βήμα, παρακάμπτοντας όλα τα υπόλοιπα, οι κοιλιακοί σας θα έδειχναν αισθητά πιο επίπεδοι αυτό το καλοκαίρι. Μπορεί η ζάχαρη να έχει ωραία γεύση, ωστόσο η κατανάλωσή της έχει ως αποτέλεσμα το σώμα σας να αποθηκεύει στρώματα λίπους. Αντί για ζάχαρη, λοιπόν, στραφείτε στα φρέσκα φρούτα.

    Βήμα όγδοο: Κάντε μερικά σπριντ

    Οι υψηλής έντασης καρδιαγγειακές ασκήσεις αποτελούν έναν αποδεδειγμένο τρόπο καύσης στρωμάτων λίπους, οπότε εντάξτε τα σπριντ στο καθεστώς εκγύμνασής σας. Αν δεν έχετε τρέξει για κάποιο χρονικό διάστημα, τότε ξεκινήστε χαλαρά και σταδιακά αυξήστε την ένταση των σπριντ σας.

    Βήμα ένατο: Ξεκινήστε ένα επαγγελματικό πρόγραμμα γυμναστικής

    Γιατί να επιχειρήσετε να μεταμορφώσετε το σώμα σας προς το καλύτερο δίχως τη συνδρομή ενός επαγγελματία;

    Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να αποκτήσετε το ιδανικό καλλίγραμμο σώμα στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα.

     

    myoxygen.gr

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης