στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • massage

    Επιλέξτε όποιον τύπο μασάζ σας ταιριάζει από τα παρακάτω: 1) Ολιστικό-Χαλαρωτικό. Διώξτε όλο το άγχος από πάνω σας. Αφεθείτε στα χέρια του έμπειρου μασέρ και …….ταξιδέψτε. 2) Ολιστικό – Ρεφλέξ. Όπως το ολιστικό αλλά εδώ γίνεται τοποθέτηση ζεστών επιθεμάτων στο σώμα. ]3) Διώξτε την κυτταρίτιδα. Απαλλαγείτε από το μεγαλύτερο πρόβλημα που απασχολεί τις γυναίκες σήμερα την κυτταρίτιδα στα επίμαχα σημεία και αποκτείστε το σώμα που ονειρεύστε.
  • ABS 8Hips

  • Αερόβια

    Αερόβια

    Προσαρμόστε το ατομικό σας πρόγραμμα μέσα από την ποικιλία των αερόβιων μηχανημάτων
  • Cross Athletico

    Πρόγραμμα ενδυνάμωσης με ελεύθερα βάρη. Ένα δυναμικό κυκλικό πρόγραμμα που βελτιώνει τη δύναμη και γραμμώνει όλο το σώμα ανεβάζοντας τη διάθεση σας.
  • Vacu move

    Vacu move

    Τα τελευταία χρόνια η βιομηχανία εκγύμνασης και αδυνατίσματος έχει στρατηγικά προσανατολιστεί και επενδύσει στην δημιουργία μηχανημάτων που συνδυάζουν την αερόβια άσκηση σε συνθήκες υποπίεσης (VACU). Η αερόβια άσκηση και τα ευεργετικά αποτελέσματά της στην καύση λίπους αποτελούν θεμελιώδεις αρχές στον χώρο του fitness παγκοσμίως. Είναι ο κοινός τόπος όλων των ειδικών που κατά καιρούς έχουν διαφωνήσει ως προς τις τεχνικές την ένταση και την διάρκεια της άσκησης. Το Vacumove και η τεχνολογία δημιουργίας υποπίεσης έρχονται να προσδώσουν υπεραξία στην αερόβια άσκηση, οδηγώντας την ευεργετική της δράση (υπεραιμία) στις περιοχές που πραγματικά την έχουν ανάγκη. Οι συνθήκες υποπίεσης που δημιουργούνται μέσα στην κάψουλα του Vacumove, έχουν σαν αποτέλεσμα την εξαιρετικά στοχευμένη προώθηση του αίματος από τον μυϊκό ιστό (στον οποίο έχει προκληθεί υπεραιμία λόγω της αερόβιας άσκησης) στον λιπώδη ιστό και τελικά την καύση του. Με το Vacumove κερδίζουμε με επιστημονικά τεκμηριωμένο και ακίνδυνο τρόπο το μέγιστο όφελος από τον χρόνο και την προσπάθεια μας.
  • Δύναμης

    Δύναμης

    Μέσα από μια ολοκληρωμένη σειρά μηχανημάτων δύναμης μπορείτε να διαμορφώσετε το πρόγραμμα που ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες.
  • Body attack

    Μια υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση που συνδυάζει αθλητικές αεροβικές κινήσεις με ασκήσεις για την αύξηση της δύναμης και της σταθερότητας. Κάψτε 730 θερμίδες σε κάθε μάθημα και αποκτείστε το σώμα που επιθυμείτε.
  • Πλατφόρμα δόνησης

    vibra trimer
    Πλατφόρμα δόνησης

    Αν δεν διαθέτετε πολύ χρόνο, αλλά σας ενδιαφέρουν η υγεία, η ευεξία, η εξωτερική εμφάνιση και η καλή φυσική κατάσταση,η άσκηση πάνω σε κάποιο μηχάνημα ολικής σωματικής δόνησης σίγουρα θα έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην αύξηση της μυϊκής δύναμης, της αντοχής και της ελαστικότητας.
  • Κρεβάτια Pilates

    Κρεβάτια Pilates

    Η μέθοδος Pilates αναπτύχθηκε το 1920 από τον Joseph Pilates, ως ένα πρόγραμμα αποθεραπείας για τα μυοσκελετικά του προβλήματα και εξελίχθηκε σαν μια μέθοδο ευεργετικής άσκησης που προσφέρει έντονη αίσθηση ευεξίας. Αρκεί όμως μόνο αυτό; Είναι καλό για όλους; Τα πλεονεκτήματα είναι πολλά και είναι τα εξής: 1) Αυξάνει την ευλυγισία, την δύναμη και την μυική αντοχή χωρίς να δίνει όγκο στους μυείς. 2) Βελτιώνει την σωστή στάση σώματος 3) Ανακουφίζει τους πόνους της μέσης και του αυχένα, καθώς ευθυγραμμίζει και βελτιώνει την κατάσταση της σπονδυλικής στήλης (π.χ. περιπτώσεις λόρδωσης, σκολίωσης, κύφωσης κλπ) 4) Βοηθάει στην απομάκρυνση τους στρες, δίνοντας έμφαση στην σωστή αναπνοή 5) Συμμετέχει στην πρόληψη και αποκατάσταση τραυματισμών 6) Προσφέρει, όπως και κάθε μορφή άσκησης, ευεξία! 7) Δεν απαιτεί πολύ χρόνο, καθώς οι περισσότερες ασκήσεις γίνονται μέσα σε δέκα ή είκοσι λεπτά και χρειάζονται μόνο δέκα επαναλήψεις για την κάθε μία.
  • Body pump

    60λεπτη προπόνηση χρησιμοποιώντας ασκήσεις με μπάρα με σκοπό τη βελτίωση της δύναμης, τη σύσφιξη και την τόνωση ολόκληρου του σώματος. Σε ωθεί κάθε φορά στα όριά σου. Μείνε δυνατός.
  • T.R.X. Training

    Αποτελείται από δύο σταθερούς κι ανθεκτικούς ιμάντες που κρέμονται από το ταβάνι. Είναι ένα πολύπλευρο σύστημα γυμναστικής με μεγάλη ποικιλία ασκήσεων που πραγματοποιούνται αποκλειστικά με το βάρος του σώματος. Αλλάζοντας την κλίση του σώματος, μεταβάλλεται ταυτόχρονα και ο βαθμός δυσκολίας των ασκήσεων που γίνονται με την βοήθεια του ιμάντα. 30’ είναι αρκετά για να δουλέψετε ολόκληρο το σώμα.
  • Fanctional Training

    Fanctional Training

    Αν γενικά ασχολείσαι με το fitness, σίγουρα έχεις ακούσει τον όρο Functional Training ειτουργική προπόνηση). Είναι η απόλυτη τάση στο χώρο- και όχι άδικα: Tι είναι Ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης όλου του σώματος που προσφέρει και αερόβιες προσαρμογές. Στην προπόνηση εκτελούνται ασκήσεις πολυαρθρικές, συνδυαστικές και υψηλής έντασης, ενώ χρησιμοποιούνται medicine ball, bosu,  βάρη, kettlebells, λάστιχα, gymstick. Τι προσφέρει Αυξάνει την καρδιακή λειτουργία, βελτιώνεται η ιδιοδεκτικότητα και ο συντονισμός νευρικού και μυϊκού συστήματος, βοηθά στο κάψιμο λίπους και στην απώλεια πόντων.
  • Αποκατάσταση μυοσκελετικών προβλημάτων

    Αποκατάσταση μυοσκελετικών προβλημάτων

    Απαλλαχτείτε από τους πόνους που προκαλούνται από τα διάφορα μυοσκελετικά προβλήματα (πόνους στην μέση,πλάτη,αυχένα). Επίσης κάνετε αποκατάσταση του τραυματισμένου μέλους σας. Το πρόγραμμα γυμναστικής γίνεται μετά από την έγκριση του θεράποντος γιατρού.
  • Αντιμετώπιση χρόνιων και περιοδικών παθήσεων

    Αντιμετώπιση χρόνιων και περιοδικών παθήσεων

    Με την σύμφωνη γνώμη του γιατρού σας και μόνο μπορείτε να γυμναστείτε και να συμπληρώσετε μαζί με την τυχόν φαρμακευτική σας αγωγή το πακέτο αποκατάστασης διαφόρων παθήσεων όπως είναι η παχυσαρκία, η καρδιοπάθεια, ο σακχαρώδης διαβήτης, η νεφροπάθεια και οποιαδήποτε άλλη πάθηση που χρειάζεται άσκηση για να αποκατασταθεί.
  • Pilates

    Είναι μια μέθοδος άσκησης που έχει ως βασικό σκοπό τη σταθεροποίηση του κορμού, την ενδυνάμωση, τη βελτίωση της ευλυγισίας κι της ευκινησίας. Απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και είναι ασφαλής ακόμα και για άτομα με μυοσκελετικά προβλήματα αφού δεν έχει κραδασμούς. Το μάθημα πραγματοποιείται χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματος και μικροεξοπλισμό (μπάλες, λάστιχα, βαράκια).
  • Γυμναστική για εγκύους

    Γυμναστική για εγκύους

    η γυμναστική κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης βοηθά την έγκυο να μην πάρει περισσότερα κιλά από όσα χρειάζεται ο οργανισμός της, να γίνεται σωστή κυκλοφορία του αίματος, να συντηρήσει την καλή φυσική της κατάσταση, να γεννήσει καλά και τέλος να χάσει εύκολα τα κιλά που πήρε στην εγκυμοσύνη, τα οποία κυμαίνονται ανάλογα με το ύψος της, το αρχικό της βάρος και το βάρος του μωρού της». Υποστηρίζει, άλλωστε, ότι η γυναίκα, τουλάχιστον τέσσερις μήνες μετά τον τοκετό, μπορεί να ξαναρχίσει γυμναστική, πάντα βέβαια υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση του/της γιατρού της.
  • Shape Up cardio

    Πρόγραμμα αερόβιας άσκησης για βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού και για κάψιμο λίπους και ασκήσεων ενδυνάμωσης για σύσφιξη χρησιμοποιώντας αντιστάσεις.
  • Step Cardio

    Δυναμικό χορογραφημένο πρόγραμμα εκγύμνασης πάνω στο step με στόχο την ταχύτερη καύση λίπους στο πρώτο μέρος και τη σύσφιξη ολόκληρου του σώματος στο δεύτερο.
  • TABATA

    TABATA

    Δεν έχει ονομαστεί τυχαία «η 4λεπτη μαγική γυμναστική που καίει τα λίπη» αφού πρόκειται για την πιο αποτελεσματική υψηλής εντάσεως προπόνηση. To Tabata training είναι μια επιστημονικά αποδεδειγμένη μέθοδος, η οποία μπορεί να ενισχύσει την αντοχή σας και παράλληλα να κάνει τον μεταβολισμό σας να λειτουργεί μέχρι και 36 ώρες μετά την 4λεπτη προπόνηση. Το μυστικό είναι η σύντομη άλλα έντονη άσκηση με περιόδους σύντομης ξεκούρασης. Εμπνευστής ήταν ο Ιάπωνας ερευνητής Izumi Tabata, ο οποίος την εφάρμοσε σε αθλητές οι οποίοι έκαναν ποδήλατο σε πολύ υψηλή ένταση για 20 δευτερόλεπτα, με 10 δευτερόλεπτα ξεκούραση διάρκειας 4 λεπτών κάθε φορά, επαναλαμβάνοντας το για 8 κύκλους. Αυτό είναι λοιπόν το μυστικό των αθλητών που τους κάνει να γραμμώνουν, να ιδρώνουν και να μην χρειάζεται να ακολουθήσουν καμία ακραία διατροφή. Επιλέξτε μια μορφή άσκησης με την οποία είστε εξοικειωμένοι, όπως τρέξιμο στον διάδρομο, ποδήλατο, κωπηλατικό, βάρη, ή συνδυασμών ασκήσεων κ.ο.κ. Αφού κάνετε ζέσταμα γυμναστείτε επι 20 δευτερόλεπτα στο μέγιστο των δυνατοτήτων σας, ξεκουραστείτε για 10 δευτερόλεπτα με περπάτημα και  επαναλάβετε αυτό τον κύκλο άλλες 8 φορές. Μην ξεχάσετε να κλείσετε την προπόνηση σας με 5 λεπτά χαλαρό περπάτημα ή τρέξιμο. Εάν νιώσετε το στομάχι σας να δένεται κόμπο και οι δυνάμεις σας σε κάποια στιγμή να σας εγκαταλείπουν τότε σημαίνει πως έχετε γυμναστεί σωστά και τα έχετε δώσει όλα! Είναι σημαντικό να έχετε ένα χρονόμετρο ως βοηθό σας σε αυτού του είδους την προπόνηση, γιατί λόγω της έντασης είναι δύσκολο να μετράτε απλώς από μέσα σας.
  • Vinyasa Yoga

    Σε αυτό το μάθημα η εναλλαγή των στάσεων της γιόγκα γίνεται μέσω ενός συγκεκριμένου μοτίβου όπου η κίνηση ακολουθεί την αναπνοή (vinyasa). Η vinyasa yoga επιτρέπει τον συνδυασμό μιας ποικιλίας asanas (στάσεις) που τοποθετούνται σε διαφορετική σειρά κάθε φορά, ανάλογα με την θεματολογία του μαθήματος.