στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • ABS 8Hips

  • Cross Athletico

    Πρόγραμμα ενδυνάμωσης με ελεύθερα βάρη. Ένα δυναμικό κυκλικό πρόγραμμα που βελτιώνει τη δύναμη και γραμμώνει όλο το σώμα ανεβάζοντας τη διάθεση σας.
  • Body attack

    Μια υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση που συνδυάζει αθλητικές αεροβικές κινήσεις με ασκήσεις για την αύξηση της δύναμης και της σταθερότητας. Κάψτε 730 θερμίδες σε κάθε μάθημα και αποκτείστε το σώμα που επιθυμείτε.
  • Body pump

    60λεπτη προπόνηση χρησιμοποιώντας ασκήσεις με μπάρα με σκοπό τη βελτίωση της δύναμης, τη σύσφιξη και την τόνωση ολόκληρου του σώματος. Σε ωθεί κάθε φορά στα όριά σου. Μείνε δυνατός.
  • Pilates

    Είναι μια μέθοδος άσκησης που έχει ως βασικό σκοπό τη σταθεροποίηση του κορμού, την ενδυνάμωση, τη βελτίωση της ευλυγισίας κι της ευκινησίας. Απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και είναι ασφαλής ακόμα και για άτομα με μυοσκελετικά προβλήματα αφού δεν έχει κραδασμούς. Το μάθημα πραγματοποιείται χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματος και μικροεξοπλισμό (μπάλες, λάστιχα, βαράκια).
  • Shape Up cardio

    Πρόγραμμα αερόβιας άσκησης για βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού και για κάψιμο λίπους και ασκήσεων ενδυνάμωσης για σύσφιξη χρησιμοποιώντας αντιστάσεις.
  • Step Cardio

    Δυναμικό χορογραφημένο πρόγραμμα εκγύμνασης πάνω στο step με στόχο την ταχύτερη καύση λίπους στο πρώτο μέρος και τη σύσφιξη ολόκληρου του σώματος στο δεύτερο.
  • TABATA

    TABATA

    Δεν έχει ονομαστεί τυχαία «η 4λεπτη μαγική γυμναστική που καίει τα λίπη» αφού πρόκειται για την πιο αποτελεσματική υψηλής εντάσεως προπόνηση. To Tabata training είναι μια επιστημονικά αποδεδειγμένη μέθοδος, η οποία μπορεί να ενισχύσει την αντοχή σας και παράλληλα να κάνει τον μεταβολισμό σας να λειτουργεί μέχρι και 36 ώρες μετά την 4λεπτη προπόνηση. Το μυστικό είναι η σύντομη άλλα έντονη άσκηση με περιόδους σύντομης ξεκούρασης. Εμπνευστής ήταν ο Ιάπωνας ερευνητής Izumi Tabata, ο οποίος την εφάρμοσε σε αθλητές οι οποίοι έκαναν ποδήλατο σε πολύ υψηλή ένταση για 20 δευτερόλεπτα, με 10 δευτερόλεπτα ξεκούραση διάρκειας 4 λεπτών κάθε φορά, επαναλαμβάνοντας το για 8 κύκλους. Αυτό είναι λοιπόν το μυστικό των αθλητών που τους κάνει να γραμμώνουν, να ιδρώνουν και να μην χρειάζεται να ακολουθήσουν καμία ακραία διατροφή. Επιλέξτε μια μορφή άσκησης με την οποία είστε εξοικειωμένοι, όπως τρέξιμο στον διάδρομο, ποδήλατο, κωπηλατικό, βάρη, ή συνδυασμών ασκήσεων κ.ο.κ. Αφού κάνετε ζέσταμα γυμναστείτε επι 20 δευτερόλεπτα στο μέγιστο των δυνατοτήτων σας, ξεκουραστείτε για 10 δευτερόλεπτα με περπάτημα και  επαναλάβετε αυτό τον κύκλο άλλες 8 φορές. Μην ξεχάσετε να κλείσετε την προπόνηση σας με 5 λεπτά χαλαρό περπάτημα ή τρέξιμο. Εάν νιώσετε το στομάχι σας να δένεται κόμπο και οι δυνάμεις σας σε κάποια στιγμή να σας εγκαταλείπουν τότε σημαίνει πως έχετε γυμναστεί σωστά και τα έχετε δώσει όλα! Είναι σημαντικό να έχετε ένα χρονόμετρο ως βοηθό σας σε αυτού του είδους την προπόνηση, γιατί λόγω της έντασης είναι δύσκολο να μετράτε απλώς από μέσα σας.
  • Vinyasa Yoga

    Σε αυτό το μάθημα η εναλλαγή των στάσεων της γιόγκα γίνεται μέσω ενός συγκεκριμένου μοτίβου όπου η κίνηση ακολουθεί την αναπνοή (vinyasa). Η vinyasa yoga επιτρέπει τον συνδυασμό μιας ποικιλίας asanas (στάσεις) που τοποθετούνται σε διαφορετική σειρά κάθε φορά, ανάλογα με την θεματολογία του μαθήματος.
  • Πρόγραμμα

    σημερινών τμημάτων

    Δεν υπάρχουν άλλα τμήματα για σήμερα

  • Κατεβάστε Δωρεάν Οδηγό Fitness

    ebook-atheltico-rs
  • Newsletter

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε χρήσιμες πληροφορίες του γυμναστηρίου μας!

    7243zE-newsletter_-_icon