στόχος η ομορφιά... κέρδος η υγεία!
  • Pilates για αρχάριους

    PILATES για αρχάριους – είναι αντιφατικό; Καθόλου. Το pilates δεν είναι μόνο για άτομα του fitness. Το pilates είναι ένας προσιτός τρόπος για να χτίσετε τη δύναμη των μυών του πυρήνα σας για μια καλύτερη στάση του σώματος, ισορροπία και ευελιξία. Εάν σκέφτεστε να κάνετε ένα μάθημα pilates για αρχάριους, πιο κάτω είναι αυτά που πρέπει να γνωρίζετε προτού πάτε στο γυμναστήριο.
    Τι ακριβώς είναι το Pilates;
    Το Pilates είναι μια μέθοδος άσκησης που αποτελείται από χαμηλής έντασης κινήσεις ευελιξίας, μυϊκής δύναμης και αντοχής και δίνει έμφαση στη χρήση των κοιλιακών, της πλάτης, των γοφών και των μηρών. Το Pilates ονομάστηκε από τον δημιουργό του, Τζόζεφ Pilates, ο οποίος ανέπτυξε τις ασκήσεις στις αρχές του 1900.
    Μια ρουτίνα Pilates περιλαμβάνει συνήθως 25 έως 50 επαναληπτικές ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης. Το Pilates είναι μια παρόμοια γυμναστική με τα calisthenics, όπως sit-ups και push-ups. Στην πραγματικότητα, μερικοί αποκαλούν τοPilates ως την υπέρτατη μορφή των calisthenics.
    Είναι κατάλληλο το Pilates για αρχάριους;
    Υπάρχει μια κοινή παρερμηνεία ότι το Pilates είναι μόνο για σοβαρούς αθλητές και επαγγελματίες χορευτές. Ενώ αυτές οι ομάδες ενέκριναν αρχικά το Pilates, ωστόσο δεν είναι οι μόνοι που μπορούν να επωφεληθούν από αυτή την προσέγγιση προπόνησης δύναμης.
    Μια άλλη κοινή παρανόηση είναι ότι το Pilates απαιτεί ειδικό εξοπλισμό. Πράγματι, όταν σκέφτεστε το pilates πιθανώς να σας έρχεται στο μυαλό το Reformer, μια συσκευή που μοιάζει με ένα πλαίσιο κρεβατιού με συρόμενο φορείο και ρυθμιζόμενα ελατήρια. Η πραγματικότητα είναι ότι πολλές ασκήσεις pilates μπορούν να γίνουν στο έδαφος χρησιμοποιώντας μόνο ένα χαλάκι.
    Ποια είναι τα οφέλη του pilates ;
    Ασκώντας τακτικά το pilates, μπορείτε να επιτύχετε μια σειρά από οφέλη για την υγεία, όπως τα εξής:
    – Βελτιωμένη σταθερότητα του πυρήνα
    – Βελτιωμένη στάση του σώματος και ισορροπία
    – Βελτιωμένη ευελιξία
    – Πρόληψη και θεραπεία του πόνου στην πλάτη
    Είναι κατάλληλο το pilates για όλους;
    Εάν είστε άνω των 40 ετών, δεν έχετε ασκηθεί για κάποιο χρονικό διάστημα ή αντιμετωπίζετε προβλήματα υγείας, είναι μια καλή ιδέα να συμβουλευτείτε το γιατρό σας προτού ξεκινήσετε οποιοδήποτε νέο πρόγραμμα άσκησης. Το pilates δεν αποτελεί εξαίρεση. Ομοίως, οι γυναίκες που είναι έγκυες πρέπει να ελεγχθούν πρώτα από το γιατρό τους προτού δοκιμάσουν το pilates.
    Το pilates μπορεί να προσαρμοστεί για να παρέχει μια ήπια προπόνηση δύναμης και πρόγραμμα σταθερότητας ή μια προκλητική προπόνηση για έμπειρους αθλητές. Επειδή είναι σημαντικό να διατηρηθεί η σωστή φόρμα για να αποκομίσετε το μεγαλύτερο όφελος – και να αποφύγετε τους τραυματισμούς – οι αρχάριοι θα πρέπει να ξεκινήσετε υπό την επίβλεψη ενός έμπειρου εκπαιδευτή pilates.
    Τι να κοιτάξετε σε έναν εκπαιδευτή Pilates;
    Το Pilates Guild προσφέρει υπηρεσίες παραπομπής για τους πιστοποιημένους εκπαιδευτές και παρέχει εκπαίδευση και πιστοποίηση pilates. Το πρόγραμμα πιστοποίησης περιλαμβάνει διδασκαλία στην τάξη και βιωματική εκπαίδευση. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να συμπληρώσουν 600 ώρες μαθητείας, κατά τις οποίες παρατηρείται και γίνετε πρακτική του pilates, και βοηθούν ένα πιστοποιημένο εκπαιδευτή να διδάξει υπό άμεση επίβλεψη και να περάσει τις εξετάσεις πιστοποίησης.
    Για να βρείτε έναν πιστοποιημένο εκπαιδευτή στην περιοχή σας, επικοινωνήστε με τα τοπικά γυμναστήρια. Ρωτήστε της ακόλουθες ερωτήσεις για κάθε εκπαιδευτή pilates που έχετε υπόψη:
    – Μήπως ο εκπαιδευτής ολοκλήρωσε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα άσκησης που περιλάμβανε μαθητεία και εκπαίδευση;
    – Πόσο καιρό διδάσκει pilates ο συγκεκριμένος εκπαιδευτής;
    – Είναι ο εκπαιδευτής σε θέση να προσαρμόσει την άσκηση για ειδικές ανάγκες, όπως σε περίπτωση τραυματισμού και αποκατάστασης;
    Πως μπορεί να ενταχθεί το pilates σε ένα συνολικό πρόγραμμα γυμναστικής;
    Αν είστε ένας υγιής ενήλικας, η εβδομαδιαία άσκηση ρουτίνας σας θα πρέπει να περιλαμβάνει:
    – Τουλάχιστον 150 λεπτά μέτριας έντασης αερόβια δραστηριότητα – ή 75 λεπτά έντονης αερόβιας δραστηριότητας.
    – Ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης, τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα.
    Το pilates

    μπορεί να είναι μια καλή προπόνηση δύναμης, αλλά δεν είναι αερόβια άσκηση. Θα πρέπει να συμπληρωθεί με αερόβιες ασκήσεις, όπως γρήγορο περπάτημα, τρέξιμο, ποδηλασία ή κολύμβηση.

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης