ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
1 FREE Fitness Week σε όλες μας τις υπηρεσίες. ΚΑΝΕ ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΩΡΑ ! ! !

ΚΛΕΙΣΙΜΟ

COVID-19 ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΑΘΛΕΙΣΑΙ?

Η γυμναστική είναι υγεία και πλέον συνταγογραφείται ως φάρμακο σε αρκετές χώρες του κόσμου.

Ο λόγος είναι απλός:
𝛈 ά𝛔𝛋𝛈𝛔𝛈 ό𝛘𝛊 𝛍ό𝛎𝛐 έ𝛘𝛆𝛊 𝛕𝛂 𝛐𝛗έ𝛌𝛈 𝛕𝛚𝛎 𝛗𝛂𝛒𝛍ά𝛋𝛚𝛎 𝛅𝛒ώ𝛎𝛕𝛂ς 𝛑𝛒𝛐𝛌𝛈𝛑𝛕𝛊𝛋ά 𝛂𝛌𝛌ά 𝛋𝛂𝛊 𝛆𝛑𝛆𝛍𝛃𝛂𝛕𝛊𝛋ά, 𝛂𝛌𝛌ά 𝛂𝛑𝛐𝛕𝛆𝛌𝛆ί 𝛕𝛐𝛎 𝛑𝛌έ𝛐𝛎 𝛂𝛎έ𝛏𝛐𝛅𝛐, 𝛂𝛑𝛌ό 𝛋𝛂𝛊 𝛂𝛑𝛐𝛕𝛆𝛌𝛆𝛔𝛍𝛂𝛕𝛊𝛋ό 𝛕𝛒ό𝛑𝛐 𝛄𝛊𝛂 𝛎𝛂 𝛃𝛆𝛌𝛕𝛊ώ𝛔𝛆𝛊ς 𝛕𝛈𝛎 𝛖𝛄𝛆ί𝛂 𝛔𝛐𝛖.

Ψάχνεις λοιπόν αφορμές για να κινητοποιηθείς; Σ’ τις έχουμε όλες εδώ.

✅ 𝚳𝛂ς 𝛋ά𝛎𝛆𝛊 𝛘𝛂𝛒𝛐ύ𝛍𝛆𝛎𝛐𝛖ς
Η άσκηση έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει τη διάθεση και μειώνει τα συναισθήματα κατάθλιψης, άγχους και στρες. Μάλιστα προκαλεί αλλαγές σε μέρη του εγκεφάλου που ρυθμίζουν το στρες και το άγχος, ενώ μπορεί να αυξήσει την ευαισθησία του εγκεφάλου στις ορμόνες σεροτονίνη και νορεπινεφρίνη, οι οποίες ανακουφίζουν από τα συναισθήματα της κατάθλιψης. Επιπλέον, μπορεί να αυξήσει την παραγωγή ενδορφινών, οι οποίες είναι γνωστό ότι βοηθούν στην παραγωγή θετικών συναισθημάτων και μειώνουν την αντίληψη του πόνου.

✅ 𝚩𝛐𝛈𝛉ά 𝛔𝛕𝛐 𝛂𝛅𝛖𝛎ά𝛕𝛊𝛔𝛍𝛂
Κατά τη διάρκεια της δίαιτας, η μειωμένη πρόσληψη θερμίδων μειώνει τον μεταβολικό ρυθμό, γεγονός που μπορεί να καθυστερήσει προσωρινά την απώλεια βάρους. Αντίθετα, η τακτική άσκηση έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τον μεταβολικό ρυθμό, ο οποίος σε βοηθά να καις περισσότερες θερμίδες και να βλέπεις τη ζυγαριά να πέφτει.
Επιπλέον, μελέτες έχουν δείξει ότι ο συνδυασμός αερόβιας άσκησης με προπόνηση αντίστασης (βάρη, μηχανήματα κ.α.) μπορεί να μεγιστοποιήσει την απώλεια λίπους και τη διατήρηση της μυϊκής μάζας, κάτι που είναι απαραίτητο για τη διατήρηση του χαμένου βάρους και της άπαχης μυϊκής μάζας.

✅ 𝚱ά𝛎𝛆𝛊 𝛋𝛂𝛌ό 𝛔𝛕𝛐𝛖ς 𝛍𝛖ς 𝛋𝛂𝛊 𝛔𝛕𝛂 𝛋ό𝛋𝛋𝛂𝛌𝛂
Η άσκηση παίζει ζωτικό ρόλο στο χτίσιμο και τη διατήρηση γερών μυών και οστών. Για παράδειγμα, η άσκηση με αντιστάσεις (βάρη, όργανα κ.α.) προκαλεί αύξηση της μυϊκής μάζας όταν συνδυάζεται με επαρκή πρόσληψη πρωτεΐνης κι αυτό γιατί βοηθά στην απελευθέρωση ορμονών που προάγουν την ικανότητα των μυών να απορροφούν αμινοξέα. Έτσι αναπτύσσονται στο βέλτιστο επίπεδο και δεν ατροφούν.

Όσο οι άνθρωποι γερνούν, τείνουν να χάνουν μυϊκή μάζα και λειτουργικότητα, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένο κίνδυνο τραυματισμού. Η τακτική σωματική δραστηριότητα είναι απαραίτητη για τη μείωση της απώλειας μυϊκής μάζας και τη διατήρηση της δύναμης.

Η άσκηση βοηθά επίσης στην ενίσχυση της οστικής πυκνότητας σε νεαρή ηλικία, προλαμβάνοντας έτσι την οστεοπόρωση.

✅ 𝚨𝛖𝛏ά𝛎𝛆𝛊 𝛕𝛂 𝛆𝛑ί𝛑𝛆𝛅𝛂 𝛆𝛎έ𝛒𝛄𝛆𝛊𝛂ς
Η άσκηση αυξάνει σημαντικά την αίσθηση ζωντάνιας σε πολλούς ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με διάφορες ιατρικές παθήσεις, όπως το σύνδρομο χρόνιας κόπωσης και ο καρκίνος.
Και φυσικά μη ξεχνάμε τα σημαντικά της οφέλη για την υγεία της καρδιάς και των πνευμόνων. Η αερόβια άσκηση ενισχύει το καρδιαγγειακό σύστημα και βελτιώνει την υγεία των πνευμόνων, κάτι που μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στα επίπεδα ενέργειας.
Όσο περισσότερο ασκείσαι, η καρδιά αντλεί περισσότερο αίμα, παρέχοντας περισσότερο οξυγόνο στους μύες. Με τακτική άσκηση, η καρδιά γίνεται πιο αποτελεσματική και ικανή να μεταφέρει οξυγόνο στο αίμα, κάνοντας τους μύες πιο αποτελεσματικούς.

✅ 𝚳𝛆𝛊ώ𝛎𝛆𝛊 𝛕𝛐𝛎 𝛋ί𝛎𝛅𝛖𝛎𝛐 𝛘𝛒ό𝛎𝛊𝛚𝛎 𝛑𝛂𝛉ή𝛔𝛆𝛚𝛎
Η έλλειψη τακτικής σωματικής δραστηριότητας είναι η κύρια αιτία χρόνιων νόσων. Η τακτική άσκηση από την άλλη, έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη, την υγεία της καρδιάς και τη σύσταση του σώματος. Μπορεί επίσης να μειώσει την αρτηριακή πίεση και τα επίπεδα χοληστερόλης. Πιο συγκεκριμένα, μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου ΙΙ, καρδιακών παθήσεων, κάποιων μορφών καρκίνου, υψηλής χοληστερόλης και υπέρτασης.

✅ 𝝗𝝾𝝶𝝷ά 𝞂𝞃𝝶 𝝻𝝼ή𝝻𝝶
Το δέρμα επηρεάζεται από την ποσότητα του οξειδωτικού στρες στο σώμα. Το οξειδωτικό στρες εμφανίζεται όταν η αντιοξειδωτική άμυνα του σώματος δεν μπορεί να επιδιορθώσει πλήρως την κυτταρική βλάβη που προκαλείται από ενώσεις γνωστές ως ελεύθερες ρίζες. Αυτές βλάπτουν τη δομή των κυττάρων και επηρεάζουν αρνητικά το δέρμα.

✅ 𝝗𝝾𝝶𝝷ά 𝞂𝞃𝝶 𝝻𝝼ή𝝻𝝶
Η άσκηση μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργία του εγκεφάλου και να προστατεύσει τη μνήμη και τις δεξιότητες σκέψης. Πώς το κάνει αυτό; Αρχικά, αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό, ο οποίος ενισχύει τη ροή του αίματος και του οξυγόνου στον εγκέφαλο. Μπορεί επίσης να διεγείρει την παραγωγή ορμονών που ενισχύουν την ανάπτυξη των εγκεφαλικών κυττάρων.
Η τακτική άσκηση μάλιστα είναι ιδιαίτερα σημαντική στους ηλικιωμένους, καθώς η γήρανση — σε συνδυασμό με οξειδωτικό στρες και φλεγμονές — προάγει τις αλλαγές στη δομή και τη λειτουργία του εγκεφάλου.

✅ 𝚺𝛆 𝛋ά𝛎𝛆𝛊 𝛎𝛂 𝛋𝛐𝛊𝛍ά𝛔𝛂𝛊 𝛋𝛂𝛌ύ𝛕𝛆𝛒𝛂
Η τακτική άσκηση σε βοηθά να χαλαρώσεις και να κοιμηθείς καλύτερα. Όσον αφορά την ποιότητα του ύπνου, η ενεργειακή εξάντληση που προκαλείται κατά τη διάρκεια της άσκησης διεγείρει τις διαδικασίες αποκατάστασης κατά τη διάρκεια του ύπνου, ενώ η αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος που προκαλείται όταν ασκούμαστε βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου βοηθώντας τη θερμοκρασία του σώματος να πέσει κατά τη διάρκεια του.

𝚺𝛕𝛐 𝐀𝐭𝐡𝐥𝐞𝐭𝐢𝐜𝐨 𝐅𝐢𝐭𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐁𝐨𝐮𝐭𝐢𝐪𝐮𝐞 𝛅𝛈𝛍𝛊𝛐𝛖𝛒𝛄ή𝛔𝛂𝛍𝛆 ό𝛌𝛆ς 𝛂𝛖𝛕ές 𝛕𝛊ς 𝛑𝛒𝛐𝛖𝛑𝛐𝛉έ𝛔𝛆𝛊ς ώ𝛔𝛕𝛆 𝛎𝛂 έ𝛘𝛆𝛊ς 𝛕𝛂 𝛃έ𝛌𝛕𝛊𝛔𝛕𝛂 𝛐𝛗έ𝛌𝛈 𝛔𝛖𝛍𝛍𝛆𝛕έ𝛘𝛐𝛎𝛕𝛂ς 𝛔𝛕𝛂 𝛑𝛒𝛐𝛄𝛒ά𝛍𝛍𝛂𝛕ά 𝛍𝛂ς.
𝚺𝚬 𝚷𝚬𝚸𝚰𝚳𝚬𝚴𝚶𝚼𝚳𝚬.

popup

Holler Box